Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetetty elämä

Vierailija
18.06.2023 |

hemmetti, kun tuntuu siltä että olen epäonnistunut lasten kanssa, enkä ole pystynyt rahallisesti tarjoamaan kaikkea mahdollista.

mulla on nuoruudessa paljon traumoja jotka valitettavasti nyt, kun olen 50v vasta olen käsittelemässä kunnolla.

Niin monta hukattua vuotta onnettomassa suhteessa lasten isän kanssa (17v yhteensä). Masennusta samalla.

Eron jälkeen irtosuhteita joista viimeiset 3v alkoholistin kanssa, joka päättyi eroon 3kk sitten.

Hemmetti, kun en ole muuta pystynyt tarjoamaan kun läsnäoloni ja sylin. Ei ulkomaanmatkoja, ei yhteisiä kesälomia vaan ne kaikki vaan omalla paikkakunnalla.

Siinä samalla kämppä on ollut kaaoksessa, ei ole kiinnostusta ollut hoitaa itseäni. Kunhan olen ruoan saanut tehtyä ja pyykit pestyä.

Vanhin lapsi muutti 2v sitten omilleen ja on vakituisessa työssä. Nuorin vielä kotona.

Välit on avoimet ja jutellaan paljon. Kesälomani menee siihen kun tuskailen hellettä ja raivaan kämppää. Nuorin käy töissä ja hengailee kavereiden kaa.

Silti epäonnistunut olo :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä istun enkä muuta voi,  Varaa olisi matkustaa mutta ei enään kiinnosta .  Mitä sitä ihminen tekee yksin ?

Vierailija
2/4 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä istun enkä muuta voi,  Varaa olisi matkustaa mutta ei enään kiinnosta .  Mitä sitä ihminen tekee yksin ?

mua se yksinäisyys ei haittaa. Ainoastaan väärin eletty elämä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorimmaisesi ei ole töissä juhannuksena ehdota että pitäisitte puhelittoman juhannuksen, ja kävisitte leffassa, huvipuistossa tai piknikillä+uimassa rannalla.

Vierailija
4/4 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ylhäällä olevaan viimeisimpään vastaukseen lisään että, puhuisitte läpi mietteitä ja miten korjaisitte asioita tulevaisuuden kannalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä