Lähden maasta jos Peltokankaasta tulee ministeri
Kommentit (37)
Minä muutin jo kolme vuotta sitten.
Eikös sille voisi keksiä oman nimellisen erikoisministerin tehtävän, jonka puitteissa voi tilata alkoholia eduskunnan työhuoneeseen ja mökeltää siellä kännissä ilman että häiritsee muita?
Nää lähtijäksi ilmoittautuvat ovat toistaiseksi olleen harvassa. Katsotaan sitten klo 18 jälkeen. Varmaan hätäisimmät lähtevät uimaan Pohjanlahden poikki.
Onko ministereille järjestetty päihdekuntoutusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Moukkien moukka.
Jompikumpi Peltokangas tai Tynkkynen saanee ministerin paikan. Molemmat hyviä vaihtoehtoja. Pätevistä ministereistä on nyt runsauden pulaa mikä vain hyvä asia.
Messis, kasataanko joukkue ja lähdetään kirkkoveneellä Atlantille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä lähteä vaikka heti. Ei kait se meitä muita liikuta.
Luulisi liikuttavan, kun jää mojovat verotulot saamatta.
Otan osaa jos sinäkin jäät vaille viimekätistä sosiaaliturvaa:(
ap
No, ompa asiaton kommentti. En ihan ymmärrä, mistä oletat kaikkien täällä olevan sosiaaliturvan varassa, jos kuitenkin itse edustat täällä väitteesi mukaan parempaa tuloluokkaa.
Käytännössä, koska täällä jokainen kommentoija on kasvoton, ei yksittäinen henkilö kaipaa toista ihmistä.
Koska todennäköisesti väität olevasi edes normaalitasoisesti fiksu, ymmärrät varmasti nämä näkökulmat ilman tarkempaa selitystä.
Lyhytnäköisyys on kuitenkin inhimillistä, mutta jotenkin täysin ajattelematonta ja asiatonta kommentointia. Mitäs, jos käyttäytyisi, kuten aikuiset ihmiset käyttäytyy, vaikka oletkin somessa.
Vierailija kirjoitti:
Nää lähtijäksi ilmoittautuvat ovat toistaiseksi olleen harvassa. Katsotaan sitten klo 18 jälkeen. Varmaan hätäisimmät lähtevät uimaan Pohjanlahden poikki.
Niinpä. Milloin mistäkin syystä lupaavat lähteä, mutta edelleen kärvistelevät täällä.
Tynkkynen, niin saataisiin nauraa... Luulen että Orpo ei uskalla sitä tyhmää laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jompikumpi Peltokangas tai Tynkkynen saanee ministerin paikan. Molemmat hyviä vaihtoehtoja. Pätevistä ministereistä on nyt runsauden pulaa mikä vain hyvä asia.
Jos jommalle kummalle liikenne- ja viestintäministerin paikka niin eikös YLEn asiat kuulu sitten sille. Tarvitaan välttämättömiä uudistuksia sielläkin. Kumpikin näistä ovat varmasti päteviä viemään uudistukset läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voithan sinä lähteä vaikka heti. Ei kait se meitä muita liikuta.
Luulisi liikuttavan, kun jää mojovat verotulot saamatta.
Otan osaa jos sinäkin jäät vaille viimekätistä sosiaaliturvaa:(
ap
No, ompa asiaton kommentti.
Onpa. Ei Ompa.
Tynkkynen ministerinä lukemaan eduskunnalle ja kansalaisille satuja? Pelle koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen, niin saataisiin nauraa... Luulen että Orpo ei uskalla sitä tyhmää laittaa.
Peltokangas samaa sarjaa, ei tiedä maailmanlaajuisezti asioista yhtään mitään.
Kansan enemmistö äänesti vaaleissa muutoksen puolesta. Hyvä että sitä saadaan.
Se joka rähjää kännissä nakkikioskilla