Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta, jonka mies on aina töissä tai omissa menoissaan? Olenko ainut?

Vierailija
08.12.2006 |

Kiva huomata, että tähän on tultu. Ero edessä kuten niin monella muullakin tutullani. Liki 4-kymppiset miehet viihtyvät itsekkäästi omissa menoissaan ja nainen hoitaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä, että hänelle on mielekkäämpää tehdä työtä. Ei jaksa lastenhoitoa.

Vierailija
2/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yksityisyrittäjä, talonrakennus vielä siihen päälle ja miehen harrastukset.. liitto repeilee liitoksistaan. Viimeksi MINÄ olen päässyt yksin lenkille kolme kuukautta sitten. Onneksi äitiysloma on pian ohi, näkee edes ihmisiä joille puhua. Olen eroa miettinyt paljon, meillä molemmilla hermot kireällä kiireen ja unenpuutteen vuoksi. Aamulla kun herään, mies on häipynyt. ikinä ei herää vauvojen kanssa. Se tulee joskus kuuden tai seitsemän maissa kotiin kääntymään ja häipyy taas. Yksin hoidan kodin ja lapset, illalla olen jo nukkumassa kun se tulee kotiin. Masentaa ihan pirusti:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan tasa-arvosta ja uudesta isyydestä ja blaa blaa, mutta tosiasia on se, että miehet yhä edelleen haluavat syödä ja säästää kakun eli elää omaa elämäänsä harrastuksineen ja uraputkineen ja sohvalla makoilemisineen yms. ja perheen sitten siinä sivussa vaan.

Lopulta nainen kypsyy ja hakee eroa. Ja sitten KAS, ISÄ HERÄÄ! Hän haluaa taistella OIKEUDESTAAN LAPSEEN! Koko avioliiton ajan on viis veisannut tasapuolisesta osallistumisesta ja ns. käytännön rakkaus on jäänyt täysin retuperälle. Ehkä kerran viikossa on jaksanut kasata legotornin lapsen kanssa. " Kyllähän mä rakastin ja leikin ja onhan se mun lapseni..."

Ja sitten kaikki säälittelevät miesparkaa ja syyllistävät KAUHEAA äitiä, jonka mielestä on epäreilua, että mies saa napsia rusinat pullasta. Siis voi elää nyt villiä poikamieselämää (voi veljet, naisia kartsalla riittää, ei kestä kuin hetki, ja eronneella miehellä on uusi kierroksessa) ja sitten tavata lapsiaan silloin tällöin, sopivasti.

Miksi näitä isiä hyysätään?

Tosiasiat pöytään: 80 prosenttia suomalaisisistä on tehtäväänsä joko epäpäteviä tai huonoja, 15 prosenttia on ihan hyviä, tasapainoisia isiä ja ehkä viisi prosenttia on niitä lehdissä mainostettuja pullantuoksuisia koti-isiä.

Vierailija
4/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vkl laiva reissu itsellesi ja ystävällesi... Miehen on hoidettava lapsia. Siinähän sitten miettii miten jaksat... Jos ei siitä tajua, anna kenkää...

Vierailija
5/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se tulee joskus kuuden tai seitsemän maissa kotiin kääntymään ja häipyy taas. Yksin hoidan kodin ja lapset, illalla olen jo nukkumassa kun se tulee kotiin. Masentaa ihan pirusti:(

Oliko se talonrakennus perheen yhteinen toive vai miehen privaattiprojekti?

Me asutaan tyytyväisenä kerrostalossa, mies tulee joka pv kotiin virka-ajan päätyttyä ja pitää oman osansa vanhempain- ja hoitovapaista. Miehen palkka kunnalla on tosi huono, mutta vastikkeeksi saa paljon aikaa perheelle ja erityisesti lapsille. Ja onneks mä tienaan vähän paremmin, kun tästä töihin palaan ja mies ottaa kotivuoron vetääkseen.

Vierailija
6/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupunut ja kypsä viimeset viisi vuotta.

Vierailija
7/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sanoa monta kertaa että en jaksa yksin. Ei tajunnut ennenkuin eilen kun sain ihan hysteerisen itkukohtauksen kesken ruuanlaiton. Sanoin että en jaksa enää. Mies sanoi itsensä tänään irti ja vähentää reilusti työntekoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä