Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ollut tänä vuonna 2 kertaa seksiä. Parisuhde sen takia nyt ongelmissa

Vierailija
18.06.2023 |

Olen täyttänyt 40 alkuvuodesta ja jotenkin vain ne halut ovat tässä vuosien varrella vähenneet. Viikolla ei jaksa kun pitää käydä töissä ja viikonloppuisin on kiva huilata tai nähdä ystäviä. Seksi jää siinä taka-alalle.

Miestä tämä on alkanut ärsyttää niin, että hän mököttää aina 2 päivää sen jälkeen kun olen kieltäytynyt. Salaa toivon, että hän ei ehdottaisi, jotta hänelle ei tulisi paha mieli, mutta aina se vain tulee siihen pisteeseen.

Tässä nelikymppisenä sitä haluaisi nauttia elämästä, mutta tuo aiheuttaa sen, että olen usein ärsyyntynyt. Onko jollekin käynyt samoin nelikymppisenä?

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole ongelmissa sen seksittömyyden seurauksena. Parisuhde on ongelmissa ja sen vuoksi ei ole seksiä.

En ymmärrä, ettet itse näe ongelmaa yhtäkkisessä totaalisessa haluttomuudessa?

Toki halut on nyt 40+ vähempänä kuin 20+, mutta laatu on parempaa.

Vierailija
2/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen haluaa - Toinen ei halua

Riippuu toki ihmisestä, mutta älä ylläty jos mies lähtee muualle täyttämään tarpeitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on ymmärrettävä, että kun seksihalut ei kumppanin kanssa kohtaa, on ero vain ajan kysymys mikäli haluton osapuoli ei ole halukas hakemaan haluttomuuteen/sen taustalla oleviin syihin yhdessä apua. Sinun on valittava joko elämä ilman miestä jossa saat olla sinkkuna rauhassa ilman seksiehdotuksia tai jos haluat pitää miehen niin sinun/teidän on haettava aktiivisesti tilanteeseen muutosta.

Vierailija
4/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihme, jos parisuhde on ongelmissa. Miehesi todennäköisesti ei enää hirveän kauan odottele halujesi palautumista, vaan etsii naisen, jolla on vielä seksihaluja hänen kanssaan.

Vierailija
5/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaan pakoilet. Ei kai ihme, että ahdistaa. Sano suoraan, että seksit oli nyt tässä, miten asiassa edetään. Joudut luultavasti hajemasan apua haluttomuuteesi, luopumaan suhteesta tai antamaan miehen hoitaa seksin muualla.

Vierailija
6/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Meillä ollut seksiä viimeksi 7/17, mieheni ei halua.

Vierailija
7/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ensi vuonna nollaa kertaa, jos kaksi kertaa aiheutti ongelmat.

Vierailija
8/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole ongelmissa sen seksittömyyden seurauksena. Parisuhde on ongelmissa ja sen vuoksi ei ole seksiä.

No mutta kun ei meillä muuten ole ongelmia kuin vasta silloin kun minä en halua seksiä ja mies mököttää sitten. Ilman sitä meillä menee kyllä hyvin.

Vierailija
9/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna on kiva huilata ja nähdä ystäviä. Kuulostaa teinin puheelta. Ei mikään parisuhde toimi, jos ei Vietä toisen kanssa aikaa. Ja huomioi toista arjessa. Kyllä mä tarvitsen seksiä viikottain. Joskus voi vierähtää 2vkoa. Hellyyttä päivittäin.

N47

Vierailija
10/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat nähdä kavereita? Meillä meni samoin. Halusin tehdä vaimoni kanssa asioita siksi menin hänen kanssaan naimisiin. Vaimo eli lastensaannin jälkeen vaan itselleen ja joka vuosi meni vaan enemmän väärään suuntaan, kun oma mies ärsytti. En tiedä, mistä hän niitä tunteita kehitti. Autoin häntä kaikin puolin ja perheen asioista 75%. Lopulta vaimo keksi vielä pettää. Sitten olin lähdössä pois avioliitosta, vaimo tajusi, kuinka hyvä mies hänellä on. Nyt yrittää hyvittää, mutta parisuhde meni rikki. Vaimo väittää ettei juteltu. Minä juttelin, vaimo ei vaan halunnut kuunnella. Erosana sitten vasta avasi korvat. Olen lasten takia avioliitossa, en halua lapsille rikkinäistä kotia.

Vierailija
11/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun ei meillä muuten ole ongelmia kuin vasta silloin kun minä en halua seksiä ja mies mököttää sitten. Ilman sitä meillä menee kyllä hyvin.

Kuvittele tilanne, jossa sinä haluat tehdä jotain ja mies kieltäytyy 90-100% ajasta, mököttäisitkö?

Vierailija
12/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun on ymmärrettävä, että kun seksihalut ei kumppanin kanssa kohtaa, on ero vain ajan kysymys mikäli haluton osapuoli ei ole halukas hakemaan haluttomuuteen/sen taustalla oleviin syihin yhdessä apua. Sinun on valittava joko elämä ilman miestä jossa saat olla sinkkuna rauhassa ilman seksiehdotuksia tai jos haluat pitää miehen niin sinun/teidän on haettava aktiivisesti tilanteeseen muutosta.

Miksi haluttoman pitäisi hakea hakea apua yhtään mihinkään? Jos ei halua niin ei halua. Eikö se seksihullu voisi hakea apua omaan kiimaansa? Ei ole normaalia vongata koko ajan.

Vierailija
13/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla haluilla varustettu mies ei seksittömässä suhteessa pitkään viihdy. Älä ihmettele, jos miehesi pakkaa tavaransa ja poistuu seksin perässä muualle.

Vierailija
14/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluttoman pitäisi hakea hakea apua yhtään mihinkään? Jos ei halua niin ei halua. Eikö se seksihullu voisi hakea apua omaan kiimaansa? Ei ole normaalia vongata koko ajan.

Niin, tai sitten voisi hyväksyä että halut eivät kohtaa ja miettiä, että miten jatkossa. Toisilla on enemmän haluja kuin toisilla, joitain ei seksi kiinnosta lainkaan. Se, että on haluja, ei tee kenestäkään seksihullua.

Vierailija
15/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ne ongelmat alkaa. Jos et itse näe että teillä on parisuhteessa ongelmia nyt, ne vaan kasvavat. Sitten syytät miestäsi siitä, että hän haluaa sinua ja seuraasi. Mies ei osaa sitä ilmaista romanttisesti ja siksi teidän pitää ruveta käymään yhdessä syömässä ja muualla. Puhukaa molempien hyvistä puolista ja miksi aikoinaan me itte naimisiin. Kavereita voi nähdä, mutta mies ja perhe pitää olla ykkösenä.

Vierailija
16/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten läheisyyttä arjessa? Vai menee mukavasti niin, että toinen laittaa ruoan ja toinen kuskaa teinit eikä asiasta tarvitse riidellä? Jos elää kuin kämppikset niin ei mene yleensä molempien mielestä hyvin

Vierailija
17/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän asian vuoksi noita avoimia suhteita on. Yhteiselo muuten on ihan hyvää, mutta toinen osapuoli on haluton.

Vierailija
18/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimona näin ja ero tuli. Eikö mies mahdu ajatuksiisi?

Vierailija
19/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten vaikka et haluakaan. Käytä liukkaria ja anna miehelle mitä mies haluaa.

Se että näin ei ole tapahtunut, johtuu siitä että olet kyllästynyt mieheesi ja haluat ehkä erota tai että mies lähtisi.

Vierailija
20/141 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat jääneet teinin tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme