Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin koko yön kalassa

Työtön mies
18.06.2023 |

En saanut kuin muutaman ahvenen. 4 aikaan aamulla tulin kotiin, olipa turha reissu tosiaan. Verkotkin oli mutta ei niissä ollut mitään kalaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitpa raitista ilmaa. Hyvä sekin.

Vierailija
2/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tuolla joella yön kalastamassa. En saanut kaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama ahven.Kyllä se maistuu kuitenkin kun voissa paistoit.On kauan kuin sain tuoretta ahventa. Kalamies vaan ei tajunut kalat perataan ranalla,ei kotien keittöt

Vierailija
4/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuollaista selitystä ajattelit tarjota vaimolle. Tuoksuuko sormet silakalle?

Vierailija
5/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokalastus ei hyvä. Taidat olla tylsä mies.

Vierailija
6/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkilla kalastus ei ole inhimillistä. Sen vois kieltää.

Vierailija
7/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintavedet ovat lämmenneet nopeasti ja monet kalaparvet ovat siirtyneet syvänteisiin. Sieltä niitä voisi hyvinkin saada jos tuntee kalavetensä pohjan muodot.

Vierailija
8/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä läksin illalla kalaan ja sainkin pyydystettyä melko ison(kehopositiivisen) vonkaleen. Sen väsyttämiseen meni koko yö.

Vierailija
9/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäsmoukka kirjoitti:

Minä läksin illalla kalaan ja sainkin pyydystettyä melko ison(kehopositiivisen) vonkaleen. Sen väsyttämiseen meni koko yö.

Joopa joo. Aina ei onnistu, jos yrittää olla vitsikäs.

Vierailija
10/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valvoin koko yön. Kuumuus, ulkoa kuuluva meteli (baari vieressä ja pääkatu) ja aamuyöstä tirpat huusi hulluna, varmaan kalalokit.

Joten kipasin lenkin klo 5-6.00. Olin saada pyydykseen noin 30-vuotiaan Mersu-miehen, joka tarjosi bibels mutta viime tingassa muistin että nehän saattaa olla persuja joten vapautin sen takaisin baanalle.

Vierailija
11/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kalamiehillä on yhtä surkeat elkeet kuin nuoruudessani 1980-luvulla. Silloin varmaan teidän isät ajoivat pllurallia kesäöisin.

Mutta kiva tietää että oon virallinen puuma.

N 58

Vierailija
12/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmisen ongelmia. Kuvitellaan, että kun MINÄ menen kalaan, niin MINÄ saan heti saalista, koska MINÄ haluan.

Toivottavasti nyt ap ymmärtää arvostaa myös kalastajan ammattia ihan eri tavoin.

On jotenkin käsittämätöntä, ettei tämän päivän ihmiset tunnu ymmärtävän yhtään, kuinka paljon työtä vaatii saada se maitolitra sinne purkkiin, kala valmiina tiskiin, jauhot pussiin tai peruna laariin. Sen kun menee kauppaan, ostaa ja haukkuu milloin myyjän tai vielä useammin sen alkutuottajan.

Ihmisille tekisi hyvää kasvattaa oma ravintonsa ja hommata luonnosta se, mitä sieltä tarvitaan. Alkaisi asiat loksahtaa paikalleen.

Vierailija
13/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevana juhannus perjantaina menen myös yöksi kalaan. Vaihdan verkkojen paikkaa tänään. Menen nostamaan ne puolen päivän aikaan.

Vierailija
14/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä kalamiehillä on yhtä surkeat elkeet kuin nuoruudessani 1980-luvulla. Silloin varmaan teidän isät ajoivat pllurallia kesäöisin.

Mutta kiva tietää että oon virallinen puuma.

N 58

Olen kalastava nainen.

Vierailija
15/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset ei anna pimppii niin miehet menee kalaan. 

Vierailija
16/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloilla on nyt kuuma, ei ne jaksa liikkua. Syksyllä taas sitten.

Vierailija
17/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyihmisen ongelmia. Kuvitellaan, että kun MINÄ menen kalaan, niin MINÄ saan heti saalista, koska MINÄ haluan.

Toivottavasti nyt ap ymmärtää arvostaa myös kalastajan ammattia ihan eri tavoin.

On jotenkin käsittämätöntä, ettei tämän päivän ihmiset tunnu ymmärtävän yhtään, kuinka paljon työtä vaatii saada se maitolitra sinne purkkiin, kala valmiina tiskiin, jauhot pussiin tai peruna laariin. Sen kun menee kauppaan, ostaa ja haukkuu milloin myyjän tai vielä useammin sen alkutuottajan.

Ihmisille tekisi hyvää kasvattaa oma ravintonsa ja hommata luonnosta se, mitä sieltä tarvitaan. Alkaisi asiat loksahtaa paikalleen.

Kuvauksesi ei sovi aloittajaan koska käsittääkseni kyseessä on sama ihminen joka on aiemmin kertonut että kalastaa paljon ja on pakastin täynnä kalaa. Eli ymmärtää myös sen että aina ei saa saalista.

Vierailija
18/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Jos naiset ei anna pimppii niin miehet menee kalaan. 

Tai jos nainen on ymmärtänyt pyytää miestä mennä sille puolelle ovea, missä hänen nimensäkin lukee ja ilman sitä typerää miestä voi nyt tehdä, mitä haluaa.

Vierailija
19/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaloilla on nyt kuuma, ei ne jaksa liikkua. Syksyllä taas sitten.

Just näin. Ja talvella kun kalastaa niin jään alla on pimeää ja vaikka niiden "nenien" eteen pudottaisi syötin niin ei tärppää.

- n66v -

Vierailija
20/28 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kalastuksessa on mulle se kalakaveri, salskea nuori kolli. M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän