Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hallitus ei tarjoa suomalaisille töitä jos kerran töitä pitää tehdä?

Työtönvihreeee
17.06.2023 |

Tämä siis! En halua paskahommia kuten Wolt-kuskina olemista, kassatyöskentelyä, kaupanalaa, ravintola-alaa, siivoojana olemista yms tai mitään vastaavaa hanttihommaa mistä saa alle 20€/h... Ei ole järkevää käydä töissä jos ei saa ilman koulutusta vähintään ton verran.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, valtio ei sinun toimeentuloasi kustanna. Ne ajat eivät koskaan palaa. Kouluttamattomille ja laiskoille kuuluu huono palkka. Piste. Jos ei kelpaa niin muuta afrikkaan tms lämpimiin maihin. Voit maata varjossa ja olla toimettomana. Ainakaan ei sähkölasku ahdista

"muuta pois maasta"

Ymmärrät varmaan että miljoona suomalaista lähtisi välittömästi jos se olisi heille taloudellisesti mahdollista?

Tervemenoa!

Kerätään kassa ja kustannetaan liput yhdessä. En voi sietää näitä pummeja

Vierailija
22/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä partajooseppeja jotka oli muita viisaampia. Kaikki muut olivat niin tyhmiä. Usein rämpyttelivät kitaraa tai muuta vastaavaa ns älyllistä. Ovat elelleet perinnöillä tms ja nyt sitten alkaa realiteetit tulla päin näköä. Hyvä. Voivat muuttaa pahvilaatikkoon asumaan. Taputan karvaisia käsiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Pummeille kunnon kuritusta. Yes!!!

Vierailija
24/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20€/h on aika paljon monellakin alalla - myös niissä, joissa kouluja on käyty useampikin.

Sehän riippuu ihan siitä minkä alan koulutus sulla on ja paljonko kokemusta löytyy. 

Ja tolla sun asenteella voi jäädä paikka kuin paikka saamatta.

Vierailija
25/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, valtio ei sinun toimeentuloasi kustanna. Ne ajat eivät koskaan palaa. Kouluttamattomille ja laiskoille kuuluu huono palkka. Piste. Jos ei kelpaa niin muuta afrikkaan tms lämpimiin maihin. Voit maata varjossa ja olla toimettomana. Ainakaan ei sähkölasku ahdista

"muuta pois maasta"

Ymmärrät varmaan että miljoona suomalaista lähtisi välittömästi jos se olisi heille taloudellisesti mahdollista?

Tervemenoa!

Kerätään kassa ja kustannetaan liput yhdessä. En voi sietää näitä pummeja

Onnea ja menestystä paikat yli miljoonan kansalaisen vaje.

Vierailija
26/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20€/h on aika paljon monellakin alalla - myös niissä, joissa kouluja on käyty useampikin.

Sehän riippuu ihan siitä minkä alan koulutus sulla on ja paljonko kokemusta löytyy. 

Ja tolla sun asenteella voi jäädä paikka kuin paikka saamatta.

Ei se ole paljon jos katsotaan mitä kaikki maksaa. Siihenhän sitä palkkaa pitää verrata.

Vierailija
27/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on täällä niin negatiivisia tän suhteen kun haluaisin oikeasti töitä, mutta en halua kituuttaa itteäni paskaduunissa paskalla palkalla.

Tästä syystä mun mielestä valtion pitäisi tarjota minulle kovapalkkainen työpaikka jos töitä on kerran pakko tehdä. Olen äärimmäisen pätevä työntekijä, vaikka mihin työhön

-ap

Vierailija
28/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo käyny kouluja tai ylläpidä sun työmarkkinakelposuutta? Ei yhteiskunnan tehtävä oo pitää huolta ihmisten työnarkkinakelposuudesta.

Ketään ei voi pakottaa käymään koulussa! Olen muutenkin todella työmarkkinakelpoinen puhun 2 eri kieltä sujuvasti ja yhellä kielellä tulen toimeen. Lisäksi olen moniosaaja monella eri osa-alueella ja osaan käyttää monenmoista älylaitetta. Olisin unelmatyöntekijä moneen yritykseen, mutta kukaan ei maksa tarpeeksi liksaa

Eli ihan tavis olet... ei sulla mitään erityistä ole tarjolla

No siis tutkimusten mukaan kolmea kieltä puhuu suomessa vain joitakin prosentteja suomalaisista. Kielitaitoni ansiosta minulla voisi korvata jopa kaksi kielitaidotonta työntekijää. Tämän kaiken lisäksi olen ÄÄRIMMÄISEN tehokas työntekijänä

Vierailija
29/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo käyny kouluja tai ylläpidä sun työmarkkinakelposuutta? Ei yhteiskunnan tehtävä oo pitää huolta ihmisten työnarkkinakelposuudesta.

Ketään ei voi pakottaa käymään koulussa! Olen muutenkin todella työmarkkinakelpoinen puhun 2 eri kieltä sujuvasti ja yhellä kielellä tulen toimeen. Lisäksi olen moniosaaja monella eri osa-alueella ja osaan käyttää monenmoista älylaitetta. Olisin unelmatyöntekijä moneen yritykseen, mutta kukaan ei maksa tarpeeksi liksaa

No siis tutkimusten mukaan kolmea kieltä puhuu suomessa vain joitakin prosentteja suomalaisista. Kielitaitoni ansiosta minulla voisi korvata jopa kaksi kielitaidotonta työntekijää. Tämän kaiken lisäksi olen ÄÄRIMMÄISEN tehokas työntekijänä

Mites joku puhelinmyynti? Jos oot kerran niin hyvä työntekijä niin puhelinmyyjänä voisit tienata jopa 10k€, joka voisi olla sulle "sopiva pieni" palkka

Vierailija
30/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites joku puhelinmyynti? Jos oot kerran niin hyvä työntekijä niin puhelinmyyjänä voisit tienata jopa 10k€, joka voisi olla sulle "sopiva pieni" palkka

Tälläseen paskaan en alennu, vaikka saisi miljoona euroa per soitettu puhelu. Paskaa työtä kokeilemattakin.

-ap

Vierailija
31/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen työttömän maailmankuva ja asenne kiteytyy kahteen sanaan:

VALTIO MAKSAA

Raha tulee taikaseinästä.

Vierailija
32/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden työntekijän saa aina taikaseinästä kun vanha on kulutettu loppuun. Näin me lähdetään uuteen nousuun.

Vierailija
33/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla jos ei huomaa tätä perskokkareen trollaukseksi?

Kerro itsestäsi sinä, joka et tajunnut ap.n trollaavan?

Vierailija
34/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa, että AP on tosissaan <3 ei lähdetä tässä tuomitsemaan ja arvostelemaan muita siltä varalta, että ap puhuukin totta

Vierailija
35/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan valtio järjestänyt töitä. Täällä on kolminkertainen määrä johto ja yläporrasta moneen muuhun maahan verrattuna. Onko työ hyödyllistä ja tehokasta, tarpeellista. Se on jo toinen asia. Suvuttain sitä valtion leipiin päästään. Mietipä sitä.

Vierailija
36/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa, että AP on tosissaan <3 ei lähdetä tässä tuomitsemaan ja arvostelemaan muita siltä varalta, että ap puhuukin totta

Suosittelen sinulle myös litteään maahan uskomista ja skientologiakursseja joilla jo muutamalla sadallatuhannella saa korkeampia salaisuuksia tietoonsa.

Vierailija
37/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan valtio järjestänyt töitä. Täällä on kolminkertainen määrä johto ja yläporrasta moneen muuhun maahan verrattuna. Onko työ hyödyllistä ja tehokasta, tarpeellista. Se on jo toinen asia. Suvuttain sitä valtion leipiin päästään. Mietipä sitä.

Kyllä tätä ajan takaa! Lisäksi kunnanjohtajan ja pormestarin työt kiinnostaa jopa parin sadan ihmisen kunnassa/kaupungissa, mutta ehdoton vaatimus on tosiaan hyvä palkka, pitkät lomat sekä jatkuva etätyömahdollisuus, sillä en mistään hinnasta aio matkustaa minnekkään Pihtiputaalle, vaikka pormestarina siel olisinkin...

Vierailija
38/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy väestönkasvun nyt. Ministeritkö vain voi lisääntyä tästä lähtien. Näivettyykö Suomi entisestään.

Vierailija
39/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset ja kunnat, esim., ovat työnantajia. Onhan niitä hommia valtiollakin, mutta ei niihin kuka tahansa pääse.

Vierailija
40/41 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on täällä niin negatiivisia tän suhteen kun haluaisin oikeasti töitä, mutta en halua kituuttaa itteäni paskaduunissa paskalla palkalla.

Tästä syystä mun mielestä valtion pitäisi tarjota minulle kovapalkkainen työpaikka jos töitä on kerran pakko tehdä. Olen äärimmäisen pätevä työntekijä, vaikka mihin työhön

-ap

30 miljoonaa kansalaista on kanssasi samaa mieltä sitten on nää muutama trolli ja elitisti.