Muuttaisitko Tampereelle vai Lahteen?
Miksi? Ja mikä olisi hyvä asuinalue, josta pääsisi kätevästi ja nopeasti julkisilla rautatieasemalle?
Sain työtarjouksen yrityksestä, jolla on molemmissa kaupungeissa toimipiste. Saisin työskennellä kummalla toimipisteellä vaan, mutta joka tapauksessa joutuisin muuttamaan. Mihin sinä muuttaisit?
Kommentit (21)
Tampellaan Tampereelle, Lahdella on levoton maine.
Tampere on niin täynnä, että vaihtoehtoja kannattaa etsiä. Mitä haluat lähelle asuinalueelle ja onko vesistöä.
Ehdottomaati Tampereelle. Paljon viehättävämpi kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Tampere on niin täynnä, että vaihtoehtoja kannattaa etsiä. Mitä haluat lähelle asuinalueelle ja onko vesistöä.
Rauhallinen asuinalue ja ympärillä myös vehreyttä. Pieni metsäläntti lähellä olisi minulle tärkeämpää kuin vesistö. Ainakin ruokakauppa kävelymatkan päässä ja hyvät kulkuyhteydet keskustaan.
Ap
Tampereellakin on kai omat päihdeongelmansa, vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Tampereellakin on kai omat päihdeongelmansa, vai muistanko väärin?
Luulen, että jokaisessa kaupungissa on nykyään 🤔
Ap
Hyvä kysymys! Itse yritän myydä asuntoni Hgissä. Ei enää varaa jäädä pk-seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys! Itse yritän myydä asuntoni Hgissä. Ei enää varaa jäädä pk-seudulle.
Helsinki olisi ollut minullekin yksi vaihtoehto, mutta sen suljin samantien pois ehdokkaista.
Ap
En kumpaankaan. Turku olisi ainoa kaupunki minne voisin Helsingistä muuttaa, toikin vasta itkupotkujen kanssa.
Tampere. Lahtea en edes harkitsisi.
En kumpaankaan. Muuttaisin Poriin.
Ei kai kukaan oikeasti muuttaisi Lahteen jos on joku muukin vaihtoehto olemassa?
Lahteen en muuttaisi missään nimessä, jos valita pitäisi, niin Tampere siis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti muuttaisi Lahteen jos on joku muukin vaihtoehto olemassa?
Ai miksi?
Lahdessa on parempi sairaala kuin Tampereella, mutta eihän noita kaupunkeja muuten oikein voi verrata. Tampereella on hyvin laaja kulttuuritarjonta, kaunis kaupunki ja elinvoimainen talous. Lahti on paljon pienempi kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen asuinalue ja ympärillä myös vehreyttä. Pieni metsäläntti lähellä olisi minulle tärkeämpää kuin vesistö. Ainakin ruokakauppa kävelymatkan päässä ja hyvät kulkuyhteydet keskustaan.
Ap
Lahti ja Tonttila asuinalueena.
Lahti ehdottomasti. Kompakti keskusta ja kaikki palvelut toimii.
Tampereelle koska sieltä on lyhyt matka useaan offroad harrastajien alueille
Tamperetta pidän paljon elinvoimasempana kuin Lahtea. Sinne siis.