Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs menitte kokoomusta ja persuja sankoin joukoin äänestämään. Nyt sitten itketään.

Vierailija
17.06.2023 |

Oon erittäin hyväpalkkaisessa työssä ja yliopistotutkinnon tehnyt. Lähipiirilläni ja lapsillani on myös yliopistotutkinto tai ovat opiskelemassa yliopistossa ja korkeapalkkaiset ammatit nyt tai tulossa. Mun vuositulot 130 000 €. En nyt kuitenkaan mennyt sentään kokoomusta äänestämään.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin persuja ja olen tyytyväinen👍

Olen varma siitä että osa persuja äänestäneistäkään ei niele tätä.

T. Vas äänestänyt

Ja olen tästä ihan sydämellä täysin varma!

Vierailija
22/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin perussuomalaisia ja olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Jossain asioissa vähän lieviä uudistuksia mutta kokonaisuudessaan näyttää hyvältä ja suunta on kautta linjan parempaan päin. En ymmärrä ollenkaan miksi vasukit tekee näitä keskusteluja tyyliin "ootteko nyt tyytyväisiä". Kyllä olen, erittäin. Kiitos kysymästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikein hyvä! Kohta istuvat oikeudessa syytettyinä rikoksista ihmiskuntaa vastaan.Pahuus häviää lopulta aina.

Vierailija
24/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä hallitus tule olemaan vallassa neljää vuotta. Se on todennäköistä, mutta katsotaan nyt. Ainakin rähinöitä on luvassa. Hallitusohjelma on kuitenkin jonkinlainen ”Tarttis tehdä” -lista, josta on vielä matkaa kaiken tekemiseen ohjelmassa luvatulla tavalla. Matkan varrella tulee aina muutoksia.

Vierailija
25/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat ei riitä ja velkaa on otettu holtittomasti, tarvitaan säästöjä.

Mulle opetettiin jo lapsuudenkodissa että jos elää yli varojen niin maksun aika koittaa kyllä. Edellisen hallituksen tolkuttoman rahan jaon vuoksi tässä tilanteessa nyt ollaan. Onneksi on pätevää porukkaa nyt budjetoimassa niin saadaan vihdoin talous tasapainoon 🙏

Vierailija
26/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihdoinkin meillä on hallitus, joka ajaa palkansaajan etua.

No oletko tyhmä?

Ei aja edes palkansaajien etua.

Kyllä ajaa. Katsos, kun palkansaajia on vuosikymmeniä ottanut päähän, että tuilla loisiminen meidän piikkiimme on mahdollista. Nyt se loppuu - vihdoinkin! Lisäksi m-muuton kiristäminen yhteispohjoimaiselle tasolle on tervetullut uudistus.

Vierailija
27/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikein hyvä! Kohta istuvat oikeudessa syytettyinä rikoksista ihmiskuntaa vastaan.Pahuus häviää lopulta aina.

Se on se lohtu!

Paha saa aina paikkansa tavalla tai toisella!

Lopulta käy niin.

Hyvyys voittaa aina!

Uskokaa siihen ihmiset!

Vierailija
28/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää lähinnä ilosta, että päästiin eroon siitä vihervasemmiston sekopäisestä touhusta! 

Nyt ollaan oikealla suunnalla. Äänestin perussuomalaisia.

Vierailija
29/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin perussuomalaisia ja olen erittäin tyytyväinen hallitusohjelmaan. Jossain asioissa vähän lieviä uudistuksia mutta kokonaisuudessaan näyttää hyvältä ja suunta on kautta linjan parempaan päin. En ymmärrä ollenkaan miksi vasukit tekee näitä keskusteluja tyyliin "ootteko nyt tyytyväisiä". Kyllä olen, erittäin. Kiitos kysymästä.

Sama juttu. Vihervassarit ovat viikkotolkulla kirjoittaneet palstalla, että PS ei tule saamaan mitään tavoitteitaan läpi ja nyt, kun on saanut, niin vingutaan, että tätäkö tahdoitte? No kyllä!

Vierailija
30/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin persuja ja olen tyytyväinen👍

Sama täällä

No joko tuli pensam hinta alas?

Vierailija
31/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä hallitus tule olemaan vallassa neljää vuotta. Se on todennäköistä, mutta katsotaan nyt. Ainakin rähinöitä on luvassa. Hallitusohjelma on kuitenkin jonkinlainen ”Tarttis tehdä” -lista, josta on vielä matkaa kaiken tekemiseen ohjelmassa luvatulla tavalla. Matkan varrella tulee aina muutoksia.

:D :D Monestiko lyöt nyrkin pöytään kahvipöytäkeskusteluissa? Siinäpä ne rähinät sitten olikin.

Vierailija
32/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Vihervassarit ovat viikkotolkulla kirjoittaneet palstalla, että PS ei tule saamaan mitään tavoitteitaan läpi ja nyt, kun on saanut, niin vingutaan, että tätäkö tahdoitte? No kyllä!

NImenomaan! 

Vierailija
33/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt.

Vierailija
34/35 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä itke kukaan perussuomalaisia tai kokoomusta äänestänyt. Vain vassarit, vihreät ja demarit. Mutta ne onkin yleensä kovaäänisimmät.

Vierailija
35/35 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareiden ulina on musiikkia korvilleni.