Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko perheesi tulot pienenevät?

Vierailija
17.06.2023 |

Oletteko laskeneet, paljonko perheenne tulot pienenevät hallituksen tukileikkauksien vuoksi? Perheen koko? Oletteko työelämässä?

Meillä 2 aikuista, 3 lasta. Toinen aikuinen ansiotyössä. Tulot pienenevät 260 euroa/kk.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tulee pienenemään perheeltä 500 €, kun menee asumistukikin alta. Muita tuloja en saakaan. Olen työtön, sairaslomalla, mutta sairasrahaa ei myönnetä, koska lain mukaan en ole "oikealla tavalla sairas. Koska en ole työkykyinenkään, en ole oikeutetettu työttömyystukeen. Perheenjäsenellä on yritys, mutta vuositulot on sen verran pienet, että olimme oikeutettu asumistukeen. Ollaan todella suuressa riskitilanteessa ja puolisolla on viimeisen vuoden ajan ollut orastava työuupumus.

Koska minulla on muutama vuosi sitten vähän perintönä saatua rahaa, niin en ole oikeutettu toimeentulotukeenkaan, josta olen kynsin ja hampain pitänyt kiinni ja yrittänyt elää säästeliäästi. Toivon, että olisin tähän mennessä työkykyinen ja sairaus hallinnassa. Eipä ole ja lisää kuluja tulee koko ajan.

Joudun sitten olemattomasta perinnöstäni maksamaan ruuat, vuokran, lääkärikäynnit jne.

Taidetaan seuraavaksi muuttaa sillan alle. Kiitos Suomen hallitus.

Et sinä yksin mitään toimeentulotukea olisi saanut vaikka sulla ei perintöä olisikaan. Jos sun perheen eli taloudessa asuvien tulot yrittää normit, niin senttikään ei tule vaikka sulla ei olisi mitään tuloja.

Vierailija
22/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei penniäkään, kun en ole tukiloinen.

Olet muuten vaan vit tumainen henkinen loinen joka muita halveksimalla kylvää myrkkyä ympärilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta ei se nousujohteista palkkausta, eikä laskemattomia tuloja poista.

Vierailija
24/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tulee pienenemään perheeltä 500 €, kun menee asumistukikin alta. Muita tuloja en saakaan. Olen työtön, sairaslomalla, mutta sairasrahaa ei myönnetä, koska lain mukaan en ole "oikealla tavalla sairas. Koska en ole työkykyinenkään, en ole oikeutetettu työttömyystukeen. Perheenjäsenellä on yritys, mutta vuositulot on sen verran pienet, että olimme oikeutettu asumistukeen. Ollaan todella suuressa riskitilanteessa ja puolisolla on viimeisen vuoden ajan ollut orastava työuupumus.

Koska minulla on muutama vuosi sitten vähän perintönä saatua rahaa, niin en ole oikeutettu toimeentulotukeenkaan, josta olen kynsin ja hampain pitänyt kiinni ja yrittänyt elää säästeliäästi. Toivon, että olisin tähän mennessä työkykyinen ja sairaus hallinnassa. Eipä ole ja lisää kuluja tulee koko ajan.

Joudun sitten olemattomasta perinnöstäni maksamaan ruuat, vuokran, lääkärikäynnit jne.

Taidetaan seuraavaksi muuttaa sillan alle. Kiitos Suomen hallitus.

UIKUTI UIKUTI

Vierailija
25/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mä maksan ja jotkut nostaa? No kuulostaapa reilulta,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi