Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijällä neste noussu päähän

Vierailija
17.06.2023 |

Välispiikit keikalla kuin keikalla pelkkää kiroilua, alatyylistä juttua, yleisön ja muitten artistien dissausta muka huumorimielessä. Missä on se symppis Käärijä, joka oli UMK:ssa ja Euroviisuissa? Onko keikkoja pakko venyttää pitkillä monologeilla, kun ei oo tarpeeksi musaa esitettäväks?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmehän se olis, ettei ois noussu päähän, jäbä sekoitti koko Euroopan. Kyllä se sieltä alas tulee. Ainoa mitä ihmettelen on keikkamyynti, eli kalenteri on täynnä jotain Pihtiputaan kesäjuhlia eikä niitä Euroopan keikkoja, joihin varmasti on kyselty.

Sinä reppana jo toivot ja päätät alastulosta....... Älä itke Iines..

Äläpä laita sanoja mun suuhuni.

Vierailija
42/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elämäsi pyörii jonkun random ihmisen ympärillä?

Vain random kirjoittaa noin.. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa Käärijä on muuttunut lyhyen ajan sisällä. Jo pelkästään ulkoisesti. Mahaa tullut reippaasti.

Kyllä hän edelleen kiroilee, ehkä vähän vähemmän kuin Tavan toisella keikalla.

Hän sanoi olevansa täysin selvinpin.

Taisi ollakin. Sanoi jännittävänsä.

Mielestäni nyt oli nyt parempi kuin esim Tavalla.

Hän sanoi, että pitää nyt leveillä? Että Käärijää viedään koneella Tallinnaan tänäiltana.

Ja toivoi että matka ei olisi viimeinen.

Luulen että niistä välispiikeistä on tullut sanomista. Varsinkin siitä järkystä kirosanojen määrästä.

Hyvä! Luulen että selväpäisyyskin vaikuttaa positiivisesti. Klubikeikoilla taitaa ottaa pientä huikkaa itsekin.

Niin Käärijällä ei oo kun muutama tunti aikaa päästä tallinan keikalle joten helikopterilla varmaan?

Vierailija
44/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmehän se olis, ettei ois noussu päähän, jäbä sekoitti koko Euroopan. Kyllä se sieltä alas tulee. Ainoa mitä ihmettelen on keikkamyynti, eli kalenteri on täynnä jotain Pihtiputaan kesäjuhlia eikä niitä Euroopan keikkoja, joihin varmasti on kyselty.

Ilmoitti juuri instassa että olisi syksyllä tekemässä jonkin sorttista euroopan kiertuetta.

Vierailija
45/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannu. Musiikki jees ja mahtava esiintyjä.

Vierailija
46/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden artistien dissaus menee yli, jos sellaista tapahtuu. Ideaparkin "koko perheen" keikalla pahoitteli sitä, että biiseissä voi olla lapsille sopimatonta kieltä, josta ei kannata ottaa mallia, ja hoiti välispiikit muutenkin siististi.

Vierailija
47/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden artistien dissaus menee yli, jos sellaista tapahtuu. Ideaparkin "koko perheen" keikalla pahoitteli sitä, että biiseissä voi olla lapsille sopimatonta kieltä, josta ei kannata ottaa mallia, ja hoiti välispiikit muutenkin siististi.

Ei ole dissannut muita artisteja.

Vierailija
48/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita artisteja se on muka haukkunut välispiikeissä?

Vierailija
49/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden hitin ihme-tapaus

Vierailija
50/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Käärijältä yhden keikan, sen Ylen kautta maailman näyttämän hallikeikan. Onko siis nyt jotenkin muuttuneet välispiikit kyseenalaisiksi ja millä tavalla?

Vierailija
51/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hitin ihme-tapaus

Noinko tiukille sulla ottaa.. helpota vähän... 😄😄😄

Vierailija
52/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Käärijä ole aina ollut vähän vaihtoehtoartisti? Jos ap katsot hänen live-esitys videoitaan ennen UMK aikaa, kyllä siellä on ollut ihan kiroilua ja muuta läppää mukana. 

Minusta on tärkeää, että Käärijä saisi olla juuri sellainen mitä on, särmikäskin ja halutessaan kiroileva törkyturpa. Ei hänen UMKn/Euroviisujen takia tarvi muuttua miksikään sisäsiistiksi koko perheen viihdyttäjäksi, jonka suurin fanikunta on pienet lapset. 

Tämä sama oli Lordin kanssa aikoinaan. Euroviisujen myötä kaikki luuli että se on lapsille sopiva bändi ja yhtääkkiä keikoilla oli lapsia mukana. Vaikka lordin esikuva on wasp yms.

Vierailija
53/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden hitin ihme-tapaus

Annetaan pojan vaan laulella ja ostella osakeita. Se on hänen elämää.. Toivon hänelle mestystä. Kiitos, että Sait Suomea maailmankartalle.

Vierailija
54/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin häneen juurikin, koska vaikutti erilaiselta, eli kiltiltä 🥲

No hyvin viisut veti ja se riitti mulle.

Vierailija
55/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää K-vihaajan paskapuhetta moinen. Painuisi sinne pb:n keikalle niitä "seksiä seinäjoella" huumori-iskelmiään kuuntelemaan ja jättäisi Kären rauhaan.

Vierailija
56/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden hitin ihme-tapaus

Annetaan pojan vaan laulella ja ostella osakeita. Se on hänen elämää.. Toivon hänelle mestystä. Kiitos, että Sait Suomea maailmankartalle.

Juuri näin. Hyvä että sijoittaa pahanpäivän varalle... Koirat hukkuu ja karavaani kulkee. 😊

Vierailija
57/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huomasin tän silloin Ylen jäähallikeikassa.

Vaikka oli kutsunut jopa lapsia mukaan niin silti joka toinen sana oli kirosana. Sanoitukset pelkkää ryyppäämistä.

Hoh hoijaa.

Veikkaan että tyyppi pahasti pelkää tätä maailmaa.

Eiks se sanotuksen mukaan pelkääkin selvistä päin mut kun pitää kaksin käsin juomista niin pelko låhtee. Näin oon ymmärtäny mitä vähän ymmärtäny sanoitusta.

Vierailija
58/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että miksi valittajat ja haukkujat kuuntelee ja seuraa niin hirmu tarkasti. Yks tykkää yhdestä toinen toisesta. Itse kuuntelen ja seuraan vain mielimusiikkia.

Vierailija
59/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kohistu Kärtsän seksikkyydestä ja tehty mediassa sankaria, niin väkisinkin ylpistyy.

Sinun harhaista ajattelua. Ei ole mitenkään ylpistynyt. Ihan on tavallinen oma itsensä. Älä ihmeessä seuraa häntä jos närästää. Kyllä tuolla on näköjään seuraajia.

Vierailija
60/81 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on Vantaalta kotoisin. :)