Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein/harvoin puolisosi masturboi?

Vierailija
17.06.2023 |

Vai oletko tietämätön tästä asiasta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei ole hänen juttu. Nyt ollaan oltu sitten taas ilman puoli vuotta kun mies ei ole jaksanut alkaa seksiin munkaan kanssa.

Vierailija
2/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollanikin on yksityisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaimosta tiedä, mutta itse masturboin lähes päivittäin.

Vaimolla ollut sakset kiinni jo yli 3 vuotta.

Vierailija
4/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kerran kymmenessä vuodessa on vaimo jostain syystä ajautunut tyydyttämään itseään, ja aina on ollut pettynyt lopputulokseen. No, hänen juttunsa nyt on kunnon pano, niin eipä se yksin taida onnistua.

Vierailija
5/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei kuulu minulle.

Vierailija
6/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin kerran kymmenessä vuodessa on vaimo jostain syystä ajautunut tyydyttämään itseään, ja aina on ollut pettynyt lopputulokseen. No, hänen juttunsa nyt on kunnon pano, niin eipä se yksin taida onnistua.

Luulet vaan!! Runkkaa kuin kani!

Vierailija
7/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sellainen hys-hys asia?

Vierailija
8/12 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan meillä. Olen paljon työmatkoilla ja saan vaimolta useita kuvia/videoita viikossa joissa hän vibrailee tai dildottaa itseään. "Pahimpia" on videot joissa hän saa orgasmin, jolloin tulee kyllä itsellekkin tarve tyydyttäytyä. Eli AP:lle vastaus että 2-5krt viikossa kun en ole kotona.

Nyt on hankittuna etäohjattava vibra, jota minä voin ohjata puhelimen apilla vaikka hotellista, joten jos tuokin lasketaan, niin vielä useamminn, sillä tuota käytetään myös usein esileikkinä vaikka olen kotonakin.

Vierailija
9/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat useimmiten silloin kun jää yksin pidemmäksi aikaa. Näin olen käsittänyt. Voi sitä yhdessäkin tehdä mut en tiedä kutsutaanko sitä silloin masturboimiseksi enää.

Vierailija
10/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih!

Vierailija
11/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Tai jos yhdessä masturbointi lasketaan, niin sitten joka päivä. Tosin panoksihan se menee. Älkää uskoko, mutta kun en itsekään runkkaa koskaan, niin tiedän sen olevan mahdollista. Ei tarvitse, kun saa aina aitoa, kun tekee mieli. Samoin vaimo.

Vierailija
12/12 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan meillä. Olen paljon työmatkoilla ja saan vaimolta useita kuvia/videoita viikossa joissa hän vibrailee tai dildottaa itseään. "Pahimpia" on videot joissa hän saa orgasmin, jolloin tulee kyllä itsellekkin tarve tyydyttäytyä. Eli AP:lle vastaus että 2-5krt viikossa kun en ole kotona.

Nyt on hankittuna etäohjattava vibra, jota minä voin ohjata puhelimen apilla vaikka hotellista, joten jos tuokin lasketaan, niin vielä useamminn, sillä tuota käytetään myös usein esileikkinä vaikka olen kotonakin.

Ootko seurannut heiluuko kamera kun videoita on kuvattu?

T. nimim.: kuvaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi