Olin aamulla kolarissa
Vein lapsia hoitoon, kun vasemmalta sivutieltä (kolmion takaa) tuli kylkeeni lava-auto. Kuljettaja vaan totesi, ettei nähnyt minua. Satoi vettä ja oli pimeää. Peltiä on vähän kasassa, lapset ja minä onneksi ehjiä.
Olkaa varovaisia!
Kommentit (12)
Mun eteen kolmion takaa, ajoi viimeviikolla yksi papparainen. Jouduin tekemään paniikkijarrutuksen, ja ei kolahtanut. Mutta jos mun perässä ois joku ajanut, niin se ois mitä luultavammin ajanut meikäläisen persuksiin. Niin, ja onneksi ei ollut liukasta.
Ensin tuntui, että tuli vaan peltiongelmia, mut illalla alkoikin koskea päähän. Onneksi hakeuduin heti lääkäriin ja lopulta niskat olivat nytkähtäneet niin kolarissa että olin 1,5 kk sairaslomalla tai paremminkin työmatkatapaturmalomalla. Mikäli pienintäkään oiretta tulee jollekin, niin hakeutukaa ihmeessä hoitoon. Syyllinen osapuoli maksaa kyllä kaiken, ihan lääkärikäyntejä, lääkkeitä, fysioterapiaa ja maksaa sun palkatkin tms.
Vierailija:
Kuljettaja vaan totesi, ettei nähnyt minua.
Vettä sataa aamulla ja illalla, asfaltti imee kaiken valon. Sellaisia läheltä piti tilanteita on tullut vähän liian usein.
Lunta toivoen, ja vaikka niitä pakkasiakin.
Nyt jo vähän helpottaa. Lapset olivat hoidossa vähän myöhässä, kun tutkimme autovaurioita. Toinen osapuoli myönsi asian, joten poliisia ei tarvinnut kutsua paikalle. Lapset huusivat hoitoon mennessään, hei, me oltiin kolarissa. Saa myös katsoa heitä vähän tarkemmin, ettei jäisi pelkotiloja. Kummatkin olivat onneksi turvaistuimissa.
ap
kutonen
otithan syyllisen rekkarin ja sotun?
Mä mietin vieläkin, että miksi poliisit eivät tulleet paikalle, sillä kun näin pikkujoulukautena tulee kolareita, niin pakostakin miettii, että onko ollut edellisestä illasta höyryjä vielä veressä.
meilläkään ei tullut poliisia paikalle. Eikä syyllinen maksanut. Lupasi kyllä, mutta ei tehnyt koskaan ilmoitusta vakuutusyhtiöön. Maksoimme kaiken itse.
Vierailija:
meilläkään ei tullut poliisia paikalle. Eikä syyllinen maksanut. Lupasi kyllä, mutta ei tehnyt koskaan ilmoitusta vakuutusyhtiöön. Maksoimme kaiken itse.
kutsua paikalle, eivät voi sitten vakuutusyhtiössä sanoa mitään. Itse ajoin kolarin jokin aika sitten ja kutsuin poliisit paikalle, vaikka toinen osapuoli sanoi, ettei tarvitse. Näin asiat selviävät varmasti. Ties vaikka toinen osapuoli olisi pikku promilleissa.
ja kannattaa myös kutsua hinausauto paikalle. Meillä vakuutusyhtiö sanoi, kun ajoin auton kotipihalle, että jos tästä reissusta on tullut vaurioita autonmoottoriin, niin eivät maksa korjausta. Onneksi ei tullut, mutta jos joskus tapahtuu vastaavaa, soitan heti hinausauton paikalle.
Kannattaa itse toimia eikä jäädä toisten vietäväksi. Olisit tehnyt ilmoituksen vastapuolen vakuutusyhtiöön, niin he olisivat ottaneet asian tutkittavaksi ihan viran puolesta. Liikennevakuutuksen käyttäminen ei ole vapaaehtoista, jos aiheuttaa toiselle vahinkoa on ne myös korvattava.
Poliiseja ei kyllä paikalle kannata kutsua jos ei ole tosi epäselvä tilanne, on niillä parempaakin tekemistä kuin ravata pikku peltikolareita selvittelemässä.
Vierailija:
kertaa ajanut jonkun eteen. En vain ole nähnyt niitä autoja. Kyllä sitä säikähti ja hävetti. Nykyään tiirailen pitkään, ennenkuin uskallan siitä mennä.