Orpolle on rakennettava tunnin junayhteys Turkuun koska Finnair lopetti lennot Turkuun
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi halvempi hankkia pääministerin käyttöön vaikka yksityislentokone tai helikopteri lentäjineen?
Lentolupakirja ja Cessna niin voi kruisailla ilmakehässä à l'á Sipilä
Vierailija kirjoitti:
Orpo ei uskalla liikkua julkisilla.
Suotta pelkää. Ei vasemmisto ole ketään silmien väliin vasaralla naputellut tai terroritokoja valmistellut.
Jos pelkää niin omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lennän mieluummin Turusta Tukholmaan ja sieltä maailmalle. Säästyy paljon aikaa ja vaivaa.
Voihan sitä lentää Tukholman kautta Helsinkiin ja päinvastoin..
Turkulainen viihtyy Tukholmassa paremmin. Ei tarvetta käydä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lennän mieluummin Turusta Tukholmaan ja sieltä maailmalle. Säästyy paljon aikaa ja vaivaa.
Voihan sitä lentää Tukholman kautta Helsinkiin ja päinvastoin..
Turkulainen viihtyy Tukholmassa paremmin. Ei tarvetta käydä Helsingissä.
Näinpä. Kolme kertaa olen tainnut Helsingissä käydä elämäni aikana. Yleensä menen kyllä suoraan Vantaan lentokentälle ja kohti sivistyneempiä kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
voi käyttää OnniBussia ei tarvitse rakentaa mitään...
Eihän nyt sinne rahvaan sekaan. Sitäpaitsi voisi tulla vähän turhankin kriittistä palautetta äänestäviltä kanssamatkustajilta hallituspolitiikasta. Onnibussista ei pääse mihinkään karkuun, paitsi vessaan :D Eikä siellä voi viettää ikuisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Orpo alkaa kulkemaan ministeri autolla Turkuun, kokemustahan hänellä on siitä.
Kauanko kestää jnalla Turkuun Hgistä? 2 tuntia? vai. Uudella systeemillä tunti???? Monethan voi alkaa kulkemaan Turuust junalla töihin Hkiin pikajunalla. Vai tuleeko luotijuna?
Itse turkulaisena tuo tunnin juna on mielestäni aivan suolesta, samoin se, että Turku haluaisi raitiovaunut kaupunkiin. Ei järjen häivää. Turun kaupunki voisi kans vähän miettiä, että mihin sitä rahaa oikeasti tarvittaisiin.
Matka-aika lyhenee 34 minuuttia. Ajan lisäksi kyse on myös siitä, että nykyinen rantarata on todella huonossa kunnossa ja sen korjaaminen nielee ihan koko ajan rahaa ja aiheuttaa viivästyksiä ja peruutuksia junavuoroihin. Turun ja Helsingin välillä on todella paljon työmatkaajia.
Suomen talous piti olla kuralla, mutta sitten onkin miljardeja varaa orpon possujunaan kunhan vain kyykytetään kansaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes haluaa mennä Turkuun?
Tampereen radan nopeuttamisen ymmärtäisin paremmin, koska se hyödyttäisi kaikkea pohjoiseen menevää liikennettä.
Se palvelee tavaraliikennettä. Turun seudulle tulee paljon laivarahtia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes haluaa mennä Turkuun?
Tampereen radan nopeuttamisen ymmärtäisin paremmin, koska se hyödyttäisi kaikkea pohjoiseen menevää liikennettä.
Maanpuolustusta ajatellen on tyhmyyttä nopeuttaa maan poikittain meneviä reittejä. Raideleveyshän pysynee samana kuin Venäjällä Orpon pikajunassakin.
Tarkoittaa sitä että kun tunnin juna isomäärä muuttaa pois tzadista kun sieltä pääsee nopeasti pois
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi halvempi hankkia pääministerin käyttöön vaikka yksityislentokone tai helikopteri lentäjineen?
Muistatteko, kun oppositio itki Marinin matkasta Norjaan kokoustamaan PV:n koneella? Antoivat ikäänkuin ymmärtää, että se lentotaito pysyisi yllä mikäli PV:n koneet ja lentäjät pysyisivät maan pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Orpo kulkee ministeri-Audilla.
Resiinalla pääsee, kuskina työtön 9€)vrk ilman taukoja
Vierailija kirjoitti:
Orpo korotti vähän Sannan aamupaloista..
:D
Jep oma pikajuna mulle ja mun kavereille veronmaksajien piikkiin velkakriisin aikaan. Vai onko mitään kriisiä edes kun tämmöiseen voi miljardeja heitellä?