Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka oikeasti pidätte työstänne - mitä työtä teette?

Vierailija
17.06.2023 |

Mitä teet työksesi, jos työsi täyttää kaikki nämä kriteerit:
1) tykkäät työstäsi
2) työsi ei aiheuta kohtuutonta stressiä sinulle
3) joka aamu (tai edes lähes joku aamu) ei vituta lähteä töihin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen gynekologi

ihanaa työtä

Vierailija
22/37 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että työn sisältö ei ratkaise, vaan inhimilliset pomot ja mukava työyhteisö.

Vierailija
24/37 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalityöntekijä sairaalassa. Tapaan ihania ihmisiä ja saan auttaa heitä. Tunnen, että työ on merkityksellistä, joustavaa ja haastetta on tarpeeksi, kun ikinä ei tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. Kertaakaan ei ole vituttanut.

Vierailija
25/37 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko. Ei asiakaskontakteja, kivaa itsenäistä puuhastelua laboratorion puolella.

Vierailija
26/37 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen turva-ala. Ollut vartijana ja järkkärinä terveyskeskuskista rokotuspaikkoihin, yhdessä ostarissa, parissa kirjastossa, ruokakauppoihin ja isojen yritysten auloihin. Jännää ja mukavaa kaikkialla, joka kiinnostaa. Kaikki todella monipuolista ja opettavaa omalla tavallaan. Suht aina ollut mieluisaa mennä. 22v alalla 19 kk. Kerran käyttänyt voimaa vetäessäni aggressiivisen alaikäisen pois kolleegani päältä joka rauhouttui kun sanoin vähän kovempaa. 

Vierailija
27/37 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upataanpa, jos löytyisi uusia ideoita alanvaihtoon!

Vierailija
28/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvet ja syksyt asun Thaimassa. Teen siellä tuttavani hoitolassa/kylpylässä rakennekynsiä. Meillä on talo Thaimassa. Siellä on oma  uima-allas ja puutarha. Kevät ja kesät asun Suomessa. Meillä on täällä kerrostaloasunto. Täällä teen hoitoalan töitä välitysfirman kautta. Rakastan työtäni ja elämääni näin. Mieheni tekee lähes pelkästään etätyötä. 

Vierailija
29/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari. Työ on kiinnostavaa ja voin tehdä töitä kotoa käsin. Opin melkein joka päivä jotain uutta. Saan päättää oikeastaan itse, että milloin teen töitä tai lomailen. Työaika on liukuva. 

Vierailija
30/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ aiheuttaa aina kohtuutonta stressiä. Mutta voi se silti olla kivaa.

Vierailija
31/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikkaan liityviä juttuja selvitellään , paljon pitää lukea vapaallaki ja miettiä.

Tekisin  tuota muutenkin, ilman palkkaaki, nuo jutut kiinnostaneet ihan lapsuudesta saakka.

Vierailija
32/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannonsuunnittelija kemianteollisuudessa. Erittäin monipuolinen ja vaihteleva työ, jossa jatkuvia muutoksia. Pitää pystyä reagoimaan erittäin nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Kenenkään hengestä ei sentään ole kyse, mutta miljoonien eurojen tuotannosta, mikä tekee työstä välillä hikoiluttavaa. Hyvä työyhteisö, hyvä palkka, hyvä työnantaja. Ikinä ei ole ottanut päähän vaikka joskus väsyttääkin hullun lailla. 

Vierailija
33/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä, numerohulluus. Rakastan sitä kun alv-laskelmat ja tilinpäätös täsmäävät.

Vierailija
34/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, ei tää aina herkkua ole ja varsinkaan näinä talousaikoina, mutta 3,5v olen itseni elättänyt - kiitos ihanat asiakkaani 🙏🏻

Vierailija
35/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalityöntekijä sairaalassa. Tapaan ihania ihmisiä ja saan auttaa heitä. Tunnen, että työ on merkityksellistä, joustavaa ja haastetta on tarpeeksi, kun ikinä ei tiedä, mitä päivä tuo tullessaan. Kertaakaan ei ole vituttanut.

Samaa meinasin tulla sanomaan! Olen sosiaalityöntekijä suljetulla psykiatrisella osastolla.

Vierailija
36/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallityöntekijä (hevostallilla siis). 

Vierailija
37/37 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilla kassatyöntekijä. Tykkään ihan älyttömästi kirppisten fiiliksestä.  Harmittaa kun aikoinani siirryin myyjästä toimistotöihin.  Palkkakin pieneni.

Tykkään ihmisistä (lyhyt kohtaaminen). 

Työt ei tule kotiin.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi