Te jotka oikeasti pidätte työstänne - mitä työtä teette?
Mitä teet työksesi, jos työsi täyttää kaikki nämä kriteerit:
1) tykkäät työstäsi
2) työsi ei aiheuta kohtuutonta stressiä sinulle
3) joka aamu (tai edes lähes joku aamu) ei vituta lähteä töihin.
Kommentit (37)
1) Hoitoala
2) Viihdyn erilaisten ihmisten parissa ja olen aidosti kiinnostunut heistä ja heidän elämästään, jokainen päivä on erilainen ja tapaan erilaisia ihmisiä
3) Lähden töihin joka aamu onnellisena että saan tehdä tätä työtä
Joskus vituttaa. Joskus en tykkää . Joskus stressaan.
1. Labrahoitsu
2. Ei aiheuta stressiä, olen hyvä työssäni ja itsevarma
3. EIpä oikeastaan koskaan vituta lähteä töihin, elämäni on muutenkin kunnossa. Pidän huolta kunnostani ja terveydestä.
Ilmailuala (ei lentävä miehistö).
Ihan huippuala, aina tapahtuu kaikkea jännää ja upea työympäristö!
Kalastustarvikkeiden valmistus. Paska palkka, mutta loistavat työkaverit, joustava työaika ja lyhyt työmatka.
Hoitoala. Potilaat, kaikenlaiset, "sytyttää" minut. Tykkään haasteista. Osaan työni.Vain palkkapäivänä Harmittaa mutta olen tottunut tulemaan vähälläkin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoala. Potilaat, kaikenlaiset, "sytyttää" minut. Tykkään haasteista. Osaan työni.Vain palkkapäivänä Harmittaa mutta olen tottunut tulemaan vähälläkin toimeen.
Pari sanonut tässä ketjussa "hoitoala", se on aika laaja rajaus. Oletteko lähihoitajia, lääkäreitä vai ehkä psykoterapeutteja? Hammashoitajia? Ihan todella siis mielenkiinnosta haluaisin tietää tarkemmin.
Alakoulun opettaja. Työ stressaa kyllä välillä ja tulee uniin vielä lomallakin eikä palkka ole koulutukseen ja työn nykyiseen vaativuuteen nähden ehkä ihan kohdillaan, MUTTA nautin työstäni, menen töihin mielelläni ja rakastan lapsia ja heidän maailmaansa. <3
tutkija
en avaa enemmän kun ette kestäisi sitä
Olen sairaalassa sihteerinä ja joka palkkapäivä menee reissukassaan vähintään 600 €. Mikäs tässä :)
Työkaverit ja yrityskulttuuri vaikuttavat eniten. Työn sisällöllä einiinkään väliä jos nyt vähänkin vastaa omaa persoonaa ja mielenkiintoa.
Teen paikallisessa Salessa 10h viikossa.
Tutkija. Olen kokonaistyöajassa, joten aika pitkälle voin määrittää työaikani ja -paikkani. Väliin kyllä saattaa stressata, kun on paljon töitä mutta enimmäkseen pysyy hallinnassa.
Koodaan. Saa tehdä kotona vaikka keskellä yötä.🤣