Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on aina ollut kauniimpi ja suositumpi miesten keskuudessa ja olenkin päässyt siinä siivellä

Vierailija
16.06.2023 |

Usein ns piireihin. Nyt siskolla on oma elämä ja olen aivan tyhjän päällä. Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on kamalan pienet piirit.

Vierailija
4/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika tutulle. Minulla oli sama juttu. Kun tiet erkani, minä jäin ulkopuolelle. Eikä minusta ollut kukaan alunperinkään kiinnostunut, pääsin vain mukaan hyvännäköisen ja coolin siskoni kautta. Tiesin sen jo silloin, mutta en halunnut ajatella. Siskoni sai aina kaiken huomion ja kiinnostavimmat tyypit, minulle jäi ne b-luokan tapaukset jotka ei edes kiinnostaneet, mutta kun en muita saanut jouduin tyytymään.

Voi noita nuoruuden aikoja.

Vierailija
5/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleisempää kuin kehdataan myöntää.

Vierailija
6/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika tutulle. Minulla oli sama juttu. Kun tiet erkani, minä jäin ulkopuolelle. Eikä minusta ollut kukaan alunperinkään kiinnostunut, pääsin vain mukaan hyvännäköisen ja coolin siskoni kautta. Tiesin sen jo silloin, mutta en halunnut ajatella. Siskoni sai aina kaiken huomion ja kiinnostavimmat tyypit, minulle jäi ne b-luokan tapaukset jotka ei edes kiinnostaneet, mutta kun en muita saanut jouduin tyytymään.

Niinhän se on, he jotka voivat valita hengailevat niiden kanssa, joiden kanssa haluavat. Muut jakakoon loput. Mikä tässä on väärin? Vai olisiko sinun pitänyt saada huomio ja ne kiinnostavat tyypit, koska siskosi oli hyvännäköinen ja cool? Luokittelet ihmiset kiinnostaviksi ja ei-kiinnostaviksi ulkonäön perusteella.

Vierailija
8/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olithan sinä itsekin b-luokan tapaus, jos elit vain siskosi kautta, eikä ilman häntä kukaan olisi sinusta piitannut. Muut kuin toiset b-luokan tapaukset. Olit siis heidän kanssaan ihan oikeassa seurassa.

Vierailija
9/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama kokemus itselläni, tosin niin että se suosittu tyyppi ei ollut siskoni vaan ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän