IL: Tällaisia esineitä peräsuolista poistetaan - toimi heti
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivystäessäni poistin peräsuolesta anaalitapin. Se ihminen oli jotenkin ihan supernolo, kun joutui hakemaan asian vuoksi apua. Yritin rauhoitella, että tämä on ehkä normaalein tavara, mitä sieltä on tässäkin sairaalassa vuosien varrella poistettu vaikka ymmärränkin että olisit just nyt mieluusti jossain ihan muualla ja ilmeisesti onnistuinkin.
Sitä vartenhan ne tapit on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran päivystäessäni poistin peräsuolesta anaalitapin. Se ihminen oli jotenkin ihan supernolo, kun joutui hakemaan asian vuoksi apua. Yritin rauhoitella, että tämä on ehkä normaalein tavara, mitä sieltä on tässäkin sairaalassa vuosien varrella poistettu vaikka ymmärränkin että olisit just nyt mieluusti jossain ihan muualla ja ilmeisesti onnistuinkin.
Sitä vartenhan ne tapit on tehty.
Niin, mutta ei kokonaan sinne sisälle tungettavaksi. Oli ilmeisesti vauhdin hurmassa lipsahtanut syvemmälle eikä saanut sitä itse ulos.
Netissä video missä äijä poksauttaa skumppa pullon auki per seellään
Tämä maa on sairas kirjoitti:
"Porkkana, kuulakärkikynä, lasipurkki, kynttilä, petankkipallo, vibraattori, kääritty pyyheliina, dildo, omena ja sampoopulloja. Näitä peräsuoleen jumiin jääneitä vierasesineitä joudutaan välillä poistamaan kirurgin toimesta."
Öööh.. kuinka joku on onnistunut jumittamaan käärityn pyyheliinan hanuriinsa?
Ja oliko se vieraspyyhe 30x50 vaiko kenties kylpylakana 90x180..?
On varmaankin niin laajaksi hoonattu että yksi kylpypyyhe
menee heittämällä.
Helpottaa saunareissua kun ei tarvitse kanniskella
pyyhettä käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Kolme shampoopulloa peräsuolessa? Kolme?
Pitkittäin peräkkäin vaiko päällekkäin ja yhteen jollain narulla (tai pyyhkeellä) kääräistynä kun yksi eikä vielä kaksikaan tuntunut missään? Vai oliko ne kenties poikittain?
Vierailija kirjoitti:
Mulla lipsahti kerran viinipullo hanuriin.
Kyykkyviinissä on vaaransa..
Kuten arvostettu valtiomies Tony Halme perseessään ohjeisti käyttäjiä: exit only.
Ilmeisesti eriteleikkejä harrasti?
Menin googlettamaan 1 guy 1 jar, mutta ehkä olisin pärjännyt ilmankin sitä näkymää.
Onko päivystyksessä koskaan tullut eteen tilannetta, että olisi vedetty pää pois perseestä? Jonkin verran näitä tapauksia on kuulemma vapaalla jalalla.