IL: Tällaisia esineitä peräsuolista poistetaan - toimi heti
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mikä anaalidemoni se laittaaa ihmisen työntämään esineitä paskasuoleensa kiimahimoissaan? Elukoista ei olla paljoa kehitytty.
Eläimistä on taannehdittu. Ei ne työnnä yhtään mitään peräaukkoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme sampoopulloa 🤔 Ja oli väittänyt kirurgille kaatuneensa pullon päälle persereiällään! Kolmesti!
Kuolen 😂😂😂😂
:DD
Mutta vakavasti ottaen, selittäkää nyt helvetti joku miten tuollainenkin on edes mahdollista. Miten kukaan voi saada pärseeseensä mahtumaan kolme shampoopulloa?? :D
Kähveltänyt hotelleista niitä pieniä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä hurskastelua ja päivittelyä palstan siveydensipuleilta. Vaikuttaa olevan ihan inhimillistä toimintaa. Joskus sitten käy vahinko. Kaikenlaisia seksivammoja on varmasti muitakin. Miten te jaksatte näitä ihmetellä?
Kerro vaan ihan avoimesti, mikä noista jouduttiin leikkaamaan sinun suolestasi?
Kun et onneksi ole mikään tekopyhä hurskastelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä anaalidemoni se laittaaa ihmisen työntämään esineitä paskasuoleensa kiimahimoissaan? Elukoista ei olla paljoa kehitytty.
Minä olen ihan varma, että yksikään elukka ei työntele tavaroita persuksiinsa.
Ensi viikolla Iltalehden lukijan videoissa nähdään rusakko, joka tunkee pihalle unohtunutta oluttölkkiä takapuoleensa.
Hyvä tietää etten ole ainoa.
Terveisin keilapallon päälle ihan vahingossa kaatunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Kolme shampoopulloa peräsuolessa? Kolme?
🤣🤣🤣 olikohan ne puolen litran Treseme puteleita? On siinä peräreikä melkoinen luola.
Erinäiset seksivalistussivustot esittävät, että on ihan luonnollista mm. työntää nyrkki pärseeseen.
Se, että joillakin on fiksaatio tunkea juttuja nimenomaan p e r ä reikään, olipa se sitten esine tai oma p i p p e l i, kertoo aika lailla lapsen tasolle jäämisestä. Kakkajutut on jänniä ja kiellettyjä muutaman vuoden ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työntänyt viinapullon peräsuoleeni, kun se piti salakuljettaa. Nautinnollista ei kyllä ollut
Vierailija kirjoitti:
Anaalidemonipa hyvinkin. Tietääkseni mikään eläin ei tunge anaaliinsa yhtään mitään. Ajatelkaa lemmikeitänne, jos joutuisitte kerta toisensa jälkeen huokaisemaan, missä mun shampoo on? Sit se törröttää sessun perärööristä. Koira yrittää olla ihan pokkana.
Koiran omistaja ihmettelee aamulla, missäs mun eväsbansku on? Koira mulkoilee alta kulmien. Ahaa, syyllinen löytyi. Sieltä sitten evästä kaivamaan. Varmaan vahingossa istui sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kielletään peräsuolet!
Säädetään käyttövero.
Kyllähän eläimetkin harrastaa homoseksiä, toki mitään vierasesineitä eivät käytä, mutta käyttäisivätkö jos pystyisivät.
Miten helvetissä on mahdollista tunkea persrööristöönsä pyyhe. Olkoonkin vaikka pienikylpypyyhe mutta on se pienimmillään kun isompi kuin vaikka kuulakärkikynä. No olihan joku työntänyt persrööristöönsä petanki pallon ja shampoopulloja että ei siinä sen kummempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan varma, että yksikään elukka ei työntele tavaroita persuksiinsa.
Ensi viikolla Iltalehden lukijan videoissa nähdään rusakko, joka tunkee pihalle unohtunutta oluttölkkiä takapuoleensa.
Ja seuraavaksi videota naapurin Perasta, joka tunkee vihaista rusakkoa takapuoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Erinäiset seksivalistussivustot esittävät, että on ihan luonnollista mm. työntää nyrkki pärseeseen.
Tuohan on se turvallisin valinta.
Nyrkin saa vedettyä aina ulos ilman kirurgin apuakin.
Kerran päivystäessäni poistin peräsuolesta anaalitapin. Se ihminen oli jotenkin ihan supernolo, kun joutui hakemaan asian vuoksi apua. Yritin rauhoitella, että tämä on ehkä normaalein tavara, mitä sieltä on tässäkin sairaalassa vuosien varrella poistettu vaikka ymmärränkin että olisit just nyt mieluusti jossain ihan muualla ja ilmeisesti onnistuinkin.
Taisi kertoa vain villeistä naisista tämä.