Seksikäs kundi nukkuu junassa
Vastapäisellä rivillä torkkuu mielettömän kiihottava jätkä...armeijan paidassa ja housuissa.
Välillä hänellä on suu hiukan raollaan.Ilme on juuri sellainen, kuin varmasti on hetkellä kun...
En yleensä katso lasteni ikäisiä poikia mutta nyt olen ns. tuhma täti.
Kommentit (8)
Heräsi. Kasvot on hereillä vähän pyöreämmän oloiset, mutta hymy kaverille...ou jeah.
Mikä näissä junamatkoissa on, kun nykyään aina joku saa pään pyörälle ?
Julkiset liikennevälineet pitäisi kieltää, kun aina joku pervo kyttää.
Vierailija kirjoitti:
Julkiset liikennevälineet pitäisi kieltää, kun aina joku pervo kyttää.
Todella pervoa katsella lähellä olevaa ihmistä?
No ei ole.
Joskus nuorempana miehenä menin Tre-Hki -junassa yläkerrassa oikein kuumana kesäpäivänä ja viereen sattui tosi lyhyessä ohuessa kesämekossa seksikäs muodokas nainen, jota ei voinut olla vilkuilematta. Ihanat reidet näkyivät pitkälle kun hän nosti jalkansa tuelle eikä yhtään yrittänyt estää hameen valumista . Yläosassa ei ollut liivejä mutta ei se ihan läpi näkynyt, avonainen kaula-aukko oli kyllä ja rintoja näkyi paljon. Juttelimme niitä näitä siinä ja hän huomasi vilkuiluni tietenkin. Ei yhtään korjannut asentoaan, ehkä päinvastoin avasi vähän jalkojaan välillä. Katselimme välillä toisiamme silmiinkin kun juteltiin ja alkoi hurjasti haluttaa.Minulle tuli shortseissani tietenkin erektio ja se näkyi varmasti lahkeessani. Hänkin huomasi ja vilkuili sitä ja hymyili, mutta ei puhunut silti mitään siitä. Kaikkea tavallista soopaa vain juteltiin. En uskaltanut koskettaa millään hänen reittään siinä lähellä vaikka mieli teki ihan mahdottomasti. Kädet olivat myös aika lähellä toisiaan. Hän ei yhtään vetäytynyt poispäin. Ei ehkä olisi vastustellut? Minä en vain jostakin syystä saanut kysyttyä puhelinnumeroa ennen kuin lähti ravintolavaunnun ja meni sen tien. Katsoimme silmiin pitkään kun sanoimme heipat ja siihen se jäi.Kyllä harmitti se ihan älyttömästi ja kauan. Olisi ollut varmaan kiihkeää.
Kuuntelen nyt tuon hepun juttelua kaverilleen...miellyttävä on äänikin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana miehenä menin Tre-Hki -junassa yläkerrassa oikein kuumana kesäpäivänä ja viereen sattui tosi lyhyessä ohuessa kesämekossa seksikäs muodokas nainen, jota ei voinut olla vilkuilematta. Ihanat reidet näkyivät pitkälle kun hän nosti jalkansa tuelle eikä yhtään yrittänyt estää hameen valumista . Yläosassa ei ollut liivejä mutta ei se ihan läpi näkynyt, avonainen kaula-aukko oli kyllä ja rintoja näkyi paljon. Juttelimme niitä näitä siinä ja hän huomasi vilkuiluni tietenkin. Ei yhtään korjannut asentoaan, ehkä päinvastoin avasi vähän jalkojaan välillä. Katselimme välillä toisiamme silmiinkin kun juteltiin ja alkoi hurjasti haluttaa.Minulle tuli shortseissani tietenkin erektio ja se näkyi varmasti lahkeessani. Hänkin huomasi ja vilkuili sitä ja hymyili, mutta ei puhunut silti mitään siitä. Kaikkea tavallista soopaa vain juteltiin. En uskaltanut koskettaa millään hänen reittään siinä lähellä vaikka mieli teki ihan mahdottomasti. Kädet olivat myös aika lähellä toisiaan. Hän ei yhtään vetäytynyt poispäin. Ei ehkä olisi vastustellut? Minä en vain jostakin syystä saanut kysyttyä puhelinnumeroa ennen kuin lähti ravintolavaunnun ja meni sen tien. Katsoimme silmiin pitkään kun sanoimme heipat ja siihen se jäi.Kyllä harmitti se ihan älyttömästi ja kauan. Olisi ollut varmaan kiihkeää.
Itse joskus nuorempana torkuin vastakkaisilla paikoilla. Hieman heräsin ja tajusin, että mullahan seisoo. Vastapäisen naisen katse oli lukittuneena haaroihini. Pidin silmiä kiinni ja annoin hänen katsella niin kauan kuin sitä kesti :) Sitten vaan heräsin muina miehinä, oli hauska seurailla hänen katseitaan ja ilmeitään sen jälkeen.
Juna on täynnä näitä. Varmaan menossa lomille.
Muut on liki lapsia, mutta tämä on Nuori Mies.
Jäntevä mutta rento asento, hyvä kroppa...aah.
Jos ei tuolla habituksella saa vapaallaan, niin vika on katsojassa.