Kohta on varmaan paljon huonosti motivoituneita henk.koht.avustajia, kun toimeentulotuensaajat pakotetaan töihin...
...kun henkilökohtaiseksi avustajaksihan pääsee kuka vaan. Varokaa vaan avustettavat. Kohta on luvassa huutoa puolin ja toisin, kun kaikki ei suostu kuuntelemaan teidän idioottiavustettavia kitinää ja tiuskimista. Ette edes osaa perehdyttää työhön, vaikka ilmoituksissanne sanotte hoitavanne perehdytyksen itse.
Kommentit (11)
Ei palkka edellytä työssä viihtymistä.
Työtön, mitäpä jos hakisit henkilökohtaisen avustajan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Ei palkka edellytä työssä viihtymistä.
Mutta avustettaville saattaa olla vähän tukalat ajat luvassa....
Turvallisuustilanne tuossa valossa, kuulostaa pahenevan. Kaikki ihmiset eivät ole tosiaan turvallisia, osa voi olla vaikka tappajatyyppisiä. Huh. Joku raja pitää olla ketkä ovat sopivia iäkkäiden pariin, sairaanhoitajaksi, terkkariksi tai vamman omaavien avustajaksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuustilanne tuossa valossa, kuulostaa pahenevan. Kaikki ihmiset eivät ole tosiaan turvallisia, osa voi olla vaikka tappajatyyppisiä. Huh. Joku raja pitää olla ketkä ovat sopivia iäkkäiden pariin, sairaanhoitajaksi, terkkariksi tai vamman omaavien avustajaksi jne.
Niinpä ja pelkkä hajamielisyyskin tai hällä väliä-asenne ovat turvallisuusriskejä.
Vastikkeeton toimeentulo on yksinkertaisesti lopetettava. Menkööt seisomaan vaikka kilometritolpiksi, kunhan saadaan pois kotoa makaamasta.
Olen yhä edelleen työnantaja. En palkkaa huonosti motivoitunutta.
Ei ketään sopimattomaan työhön oteta ja pian ne huomaa, että on pakko tehdä työkyvyttömille työttömille terveystarkastukset ja jokin ohistuskaista eläkkeelle koska sellaista ei voi laittaa töihin.
Ei kiinosta. Itse ansaitsen elantoni.Ihan sama mitä muut tekee.
niinpä