Huomautin yhdelle opiskelijakaverille haisemisesta ennen kesälomaa, ei ole sen jälkeen näkynyt kampuksella
Niin. Sanoin että hän haisee hien ja virtsanhajun risteytykselle ja olen hajuherkkä.
Nyt hän ilmeisesti suuttui eikä tullut enää kampukselle ennen kesälomaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Haisemisesta huomauttaminen on aika henkilökohtaista. Itselle ainakin paljon pahempi, kuin joku "sun kampaus ei sovi sulle ollenkaan" tai "ootko sä vähän pyöristynyt"
Eli pitää siis antaa vaan haista?
Entä jos asuu vaikka homekodissa?
Hiivaviiva lakkaa höpisemästä itse itsellesi
Mutta ethän sinä ole käynyt edes peruskoulua loppuun :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisemisesta huomauttaminen on aika henkilökohtaista. Itselle ainakin paljon pahempi, kuin joku "sun kampaus ei sovi sulle ollenkaan" tai "ootko sä vähän pyöristynyt"
Entä jos asuu vaikka homekodissa?
Kyllä. Jos jonkun haju ei miellytä, voit mennä vähän kauemmaksi. Ei maksa mitään.
Mitä iloa saat siitä, että jossain yhteisössä pilaat toisen arvokkuuden ja mielialan sanomalla että sä haiset?
Usko pois, se haiseva ihminen voi itsekin haistaa ja hävetä sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos asuu vaikka homekodissa?Kyllä. Jos jonkun haju ei miellytä, voit mennä vähän kauemmaksi. Ei maksa mitään.
Mitä iloa saat siitä, että jossain yhteisössä pilaat toisen arvokkuuden ja mielialan sanomalla että sä haiset?
Usko pois, se haiseva ihminen voi itsekin haistaa ja hävetä sitä..
Jos ei haista? Nenä tottuu. Itse haluaisin tietää jos haisen. Noloa jatkaa haisemista.