Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka käyttävät farkkuja helteellä

Vierailija
16.06.2023 |

Mitä liikkuu näiden ihmisten päässä, jotka käyttävät farkkuja eivätkä shortseja kun lämpötila on lähellä 30 astetta?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut käyttävät farkkuja ihan vain tottumuksesta. Osa ihmisistä ei katso lämpömittaria eikä edes ulos ikkunasta ennen kuin pukeutuvat niihin vaatteisiin, joita pitävät ympäri vuoden. Heillä on sitten kauhean kuuma helteellä ja talvella vastaavasti palelevat, mutta heitä ei haittaa.

Miksi sinua sitten haittaa heidän vaatteensa?

Vierailija
22/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt ajaa jalkakarvoja - ei niiden kanssa voi shortseissa esiintyä.

Mä käytän kesällä ohutkankaisia pitkiä housuja. Ne on ihanan viileät, mutta silti mun ei tarvitse esitellä valkoisia ja karvaisia kinttujani. Farkkuja käytän, jos on kylmemmät kelit, esim. näin kesällä alle +15 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, mutta koska kyse on omaisestani ja olen katsonut hänen hellepukeutumistaan yli 40 vuotta ja nyt tiedän syyn, niin syy on asperger ja aurinko allergia vai miksi sitä sanotaan kun saa urtikarian auringonvalosta. Ainakin hänen kohdallaan tämä syy. Lisäksi farkkujen pitää olla todella paksut.

Vierailija
24/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole ymmärtänyt, että joku muu huolehtii siitä, miten joku toinen pukeutuu. Lapsena äiti "no laita nyt vielä vähän enemmän päälle" ja nykyään puoliso "siellä on hei x astetta lämmintä". Kiitos vaan, iso osa ihmisistä on ihan itse kykeneviä päättämään, mitkä vaatteet laittavat mihinkin lämpötilaan. Kaikki farkutkaan eivät automaattisesti ole kuumia.

Vierailija
25/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tyylikkäitä sortseja ja tykkään polven ylittävistä housuista enemmän.

Vierailija
26/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan sinun etuasi. Et tasan varmasti halua nähdä minua shortsit jalassa. Se on siis omaksi parhaaksesi, että minä käytän farkkuja tai muita pitkälahkeisia housuja säällä kuin säällä.

t. Ritu 150kg

Vierailija
27/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako lihava olla ilman paitaa?

vastaa VAATEPOLIISI!

Kyllä tuosta joku pahoittaisi mielensä tuostakin.

Vierailija
28/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut käyttävät farkkuja ihan vain tottumuksesta. Osa ihmisistä ei katso lämpömittaria eikä edes ulos ikkunasta ennen kuin pukeutuvat niihin vaatteisiin, joita pitävät ympäri vuoden. Heillä on sitten kauhean kuuma helteellä ja talvella vastaavasti palelevat, mutta heitä ei haittaa.

Ei minua haittaa. Kerroin vain näkemykseni siihen, miksi jotkut käyttää helteellä farkkuja.

Joillakin ei ole mitään syytä, paitsi oma tottumus.

Ei siis ole juuri menossa kävelemään punkkeja kuhisevaan peltoon, ei hitsaamaan, kantamaan betonilaattoja eikä ajamaan moottoripyörällä, tai mitään muutakaan erityistä syytä käyttää pitkiä ja paksuja housuja kuumalla kelillä.

Vierailija
29/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoisen ja hyväkuntoisen ihmisen kroppa toimii eri tavalla kuin läskeillä.

Vierailija
30/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kesällä ohutkankaisia pitkiä housuja. Ne on ihanan viileät, mutta silti mun ei tarvitse esitellä valkoisia ja karvaisia kinttujani. Farkkuja käytän, jos on kylmemmät kelit, esim. näin kesällä alle +15 astetta.

Arvaa mitä? On olemassa myös ohutkankaisia farkkuja. Nekin ovat ihanan viileitä. 

Vierailija
31/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä pitää olla, että tällaista miettii? Sitä minä pohdin kerro minulle.

Vierailija
32/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa. Kerroin vain näkemykseni siihen, miksi jotkut käyttää helteellä farkkuja.

Joillakin ei ole mitään syytä, paitsi oma tottumus.

Ei siis ole juuri menossa kävelemään punkkeja kuhisevaan peltoon, ei hitsaamaan, kantamaan betonilaattoja eikä ajamaan moottoripyörällä, tai mitään muutakaan erityistä syytä käyttää pitkiä ja paksuja housuja kuumalla kelillä.

Punkkien takia pitkiä vaatteita ja lippiksen hankkimista olen harkinnut, kun lenkillä kaikenlaista ötökkää koittaa päästä hiusten alle.

Vierailija
33/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä? On olemassa myös ohutkankaisia farkkuja. Nekin ovat ihanan viileitä. 

Tiedän. Mullakin on yhdet. Tosin en oo varma, onko ne varsinaista denimiä, ehkä ne on vain farkun näköistä ohutta kangasta.

Vierailija
34/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, jos hiki valuu nahkaa pitkin. Siksi pidän mielellään mm. pitkiä puuvillavaatteita, että hiki tarttuu siihen eikä valu norona.

Vierailija
35/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä kävi jalkojen ihottuman takia. Laitoin löysät farkut. Ihottuma oli valoihottumaa ja nyt viikon ajan pitää suojata jalkoja auringolta (ja rasvailla hydrokortisonivoiteella). Kutina se vaan mielessä liikkuu. Ahdistaa ihan älyttömästi, kun kutina haittaa yöunia! Kotona olen ilman housuja.

Kuulin kyllä, kun selkäni takana joku n. 8-10-vuotias poika kysyi äidiltään miks tolla on farkut. En huutanut heille syytä. Toivottavasti lapsen äiti ainakin lukee tämän.

Vierailija
36/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saako lihava olla ilman paitaa?

vastaa VAATEPOLIISI!

Hei, vaatepoliisi.

Vierailija
37/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin farkut kuin perseposket paljastavat liian pienet minishortsit, joita valitettavasti näkee myös siiderivalailla Prismassa. 

Vierailija
38/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos on lihava, mutta miksi nätit laihat nuoret naiset käyttävät farkkuja? Menee ihan hukkaan se säärien kauneus kun sitä ei esitellä muille :(

Vierailija
39/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arkena kadulla kuljeta kaikki näkysällä. En ole tyrkyllä.

Vierailija
40/65 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän jos on lihava, mutta miksi nätit laihat nuoret naiset käyttävät farkkuja? Menee ihan hukkaan se säärien kauneus kun sitä ei esitellä muille :(

Mitä hittoa? Ei niitä kesävaatteita pidetä siksi että esitellään sääriä muille! 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan