Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele: hyvä perhepäivähoitaja Keravalla

08.12.2006 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Korvatulehduksia sairastanut poika pitäisi saada päivähoitoon 2007 elokuussa. Perhepäivähoito kiinnostaa, mutta en tiedä ketään perhepäivähoitajia Keravalla. Suosittelisitko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Helsingin kaupungin sivuilla oli mielestäni jokin linkki mm. yksityisten perhepäivähoitajien yhdistyksen sivuille, jossa oli jotain yhteystietoja ja muuta infoa.

Löytyy siis www.hel.fi ja sieltä perheiden palvelut sosiaaliviraston alla...

Ehkä Löytyisi vinkkejä myös Keravaa ajatellen?

Vierailija
2/7 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan voi suositella, niin huonosti tunnen hoitajia, mutta muutaman tiedän joille en ikinä omiani veisi. Ulkoillaan samassa puistossa, ja se on ihan kauheaa seurata vierestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5xmamma: missäpäin käytte puistossa?

Sepä se juuri onkin, kun pitäisi tietää, kuka pph olisi hyvä. Huono pph on paljon huonompi vaihtoehto kuin päiväkoti. Mulla on tuttuja, jotka vielä aikuisenakin käyvät läpi pph-traumojaan...

Vierailija
4/7 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti minusta ei ole tässä asiassa apua. Olen itse lastentarhanopettaja ja ollut aina sitä mieltä etten kyllä vie lapsiani pph:lle. Lähinnä juuri sen takia ettei koskaan tiedä millainen hoitaja on. Toki loistavia hoitajia on varmasti vaikka kuinka paljon, mutta kun hoitaja on yksin lasten kanssa ei kukaan tiedä mitä tapahtuu. On kai hyvillä hoitajillakin joskus huonoja päiviä.

Näin toki päiväkodissakin, mutta siellä on aian useita aikuisia yhtä aikaa remmissä, joten kontrollia löytyy.

Oletko ajatellut ryhmäperhepäiväkoteja, joissa on pienet ryhmät ja kodinomainen hoitopaikka, mutta kuitenkin useampi aikuinen. Niitähän tuntuu Keravalla olevan

Vierailija
5/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päiväkodeista voin suositella Keravan Saksalaista Päiväkotia Spielhaussia. Vain kaksi ryhmää, joten päiväkoti on melko pieni mikä selvästi vähentää tartuntoja.

Vierailija
6/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5xmamma: olen samaa mieltä tuosta, että kukaan ei voi kontrolloida pph:a. Tätä mietin ensin itsekin, mutta tuntemani pph:t ovat todella sydämellisiä ihmisiä ja hakeutuneet alalle kutsumuksesta. Toivoisin löytäväni tällaisen ihmisen hoitamaan poikaamme.

Ryhmäperhepäiväkoteja on Keravalla vain yksi. Sielläkin on paljon lapsia, ja lasten määrä tulee kuulemma samoihin päiväkodin kanssa. Se ei auta siis tautien ehkäisyssä.

Spielhaus-vinkki oli hyvä. Jatkan kuitenkin vielä pph-etsintöjä, joten vinkkejä voi yhä laittaa.

Vierailija
7/7 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keravalla on ainakin neljä kunnallista ryhmäperhepäiväkotia.