Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua että laihdun

Vierailija
16.06.2023 |

Lihoin Koronavuosien aikana 10 kg.

Nyt mieheni ei halua, että laihdutan takaisin kokoon 34 kun nyt olen kokoa 38.

Liikakilot ovat tulleet pyllyyn ja tisseihin.
Haluaisin itse olla kokoa 34 mutta mies ei halua sitä. Hän haluaa että minulla on muodokas pylly.

Uskonko miestä, vai teenkö kuten itse haluan ja laihdutan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleenikään kysyä puolisoltani, saanko laihduttaa. Enkä totta puhuen usko, että edes onnistut laihduttamaan, jos kyseessä on asia, jota vasta suunnittelet. Laihduttaminen on tekoja, valintoja. Heti tästä hetkestä alkaen ja sen jälkeen joka ikinen päivä.

15 kg laihduttanut

Vierailija
2/5 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo iso tyttö ja voit tehdä ihan omia valintoja, arvioita ja päätöksiä omassa elämässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan itse teet omaa kehoasi koskevat päätköset, eihän tuollaista tarvitse edes miettiä!

Vierailija
4/5 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut mieleenikään kysyä puolisoltani, saanko laihduttaa. Enkä totta puhuen usko, että edes onnistut laihduttamaan, jos kyseessä on asia, jota vasta suunnittelet. Laihduttaminen on tekoja, valintoja. Heti tästä hetkestä alkaen ja sen jälkeen joka ikinen päivä.

15 kg laihduttanut

Voi kuule. Olen ennenkin laihduttanut. Joten olet täysin väärässä AP:n suhteen. Ja 15 kilon laihdutus on ihan pikku juttu joten en sillä edes viitsisi itse lähteä kehumaan

Vierailija
5/5 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan itse teet omaa kehoasi koskevat päätköset, eihän tuollaista tarvitse edes miettiä!

päätköset = päätökset

töks töks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi