Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ovat hyvin ilkeitä sille

Vierailija
15.06.2023 |

Johon ovat ihastuneet? Käyttäytyvät loukkaavasti ja nöyryyttävät?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/37 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

g

Vierailija kirjoitti:

Tunnevammaisia ja häiriytyneitä. Minulla loppuu samantein kiinnostus. Hyvä vain jos näyttävät oikean karvansa heti.

Tämä, sadismia. Toisen paha mieli ja häpeä tuottaa nautintoa. Tuskin mikään piirre ihmisessä kuvottaa minua enempää. Tuollaisesta kun näyttää edes viitettä, saa minut aivan varmasti vihaamaan itseään loppuelämäkseen.

Sama täällä! Jotkut ihmiset ovat niin köyhiä, ettei heillä ole tuoda ihmissuhteeseen kuin henkistä väkivaltaa. Samalla saattavat itse toivoa ihmissuhteelta passaamista, mannan tippumista taivaasta tai muuta omaan ohuuteensa nähden varsin irrationaalista hyötymistä. Eivätkä ymmärrä, ettei seuraansa arvosteta, sillä miksipä arvostettaisiin.

Vierailija
24/37 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ylipäätään usko, että on ihastunut (tuolla käytöksellä). Tuo on perus narsistista ja sadistista käytöstä; nautitaan tosiaan toisen kivusta. Ja mitä enemmän vikisee, sitä enemmän hullu saa kiksejä. Että jos tuo son sitä tykkäämistä, niin sitten joo 🙄

Vierailija
25/37 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ylipäätään usko, että on ihastunut (tuolla käytöksellä). Tuo on perus narsistista ja sadistista käytöstä; nautitaan tosiaan toisen kivusta. Ja mitä enemmän vikisee, sitä enemmän hullu saa kiksejä. Että jos tuo son sitä tykkäämistä, niin sitten joo 🙄

Jotkut ihmiset käyttäytyvät tuolla tavoin kun haluavat olla jonkun ihmisen kanssa ja pitävät hänestä (omalla tavallaan). Heillä ei nähtävästi ole normaalisti kehittynyttä tunne-elämää.

Vierailija
26/37 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisen kasvatuksen/ kasvuolot sadistiksi kasvaminen edellyttää?

Vierailija
27/37 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/37 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/37 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi! Minulla on tahtomattani tapa loukata niitä, joihin olen ihastunut ja joille mielestäni flirttailen. Mulla alkaa automaattisesti sellainen pilke silmäkulmassa keljuilu, jota kaikki vain eivät osaa tulkita sellaiseksi. Toisaalta pitää ehkä lohduttautua, että jos ei ymmärrä tuollaista huumoria, niin ei siitä suhteestakaan tulisi yhtään mitään. Lisäksi voin olla tylyn oloinen, kun jännittää heidän seurassaan enkä haluan vaikuttaa epätoivoisen kiinnostuneelta. T. Nainen

Vierailija
30/37 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tällaisen kohteena, seuraatko sivusta vai teetkö tällaista itse? Jos olet kohteena, niin juokse! Hän ei ole sinuun aidosti ihastunut. Kokeilee vain kepillä, että saako sinusta säälittävän kiusattavan ja alistettavan itselleen. Tällaisesta suhteesta kokemusta ja kyllä se nöyryytys ja halveksivat kommentit olivat ihan oikeasti halveksintaa, vaikka mies suhteeseen halusikin.

Vierailija
31/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tällaisen kohteena, seuraatko sivusta vai teetkö tällaista itse? Jos olet kohteena, niin juokse! Hän ei ole sinuun aidosti ihastunut. Kokeilee vain kepillä, että saako sinusta säälittävän kiusattavan ja alistettavan itselleen. Tällaisesta suhteesta kokemusta ja kyllä se nöyryytys ja halveksivat kommentit olivat ihan oikeasti halveksintaa, vaikka mies suhteeseen halusikin.

Nämä ei ihastu aidosti yhtään kehenkään kun ei näissä ole mitään aitoa.

Vierailija
33/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin pers.häiriö kyseessä aina näissä,

Vierailija
34/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että kyse on ihastuksesta? Ihmiset voivat olla ilkeitä ihan muistakin syistä.

Vierailija
35/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että kyse on ihastuksesta? Ihmiset voivat olla ilkeitä ihan muistakin syistä.

Olen varma että kyse on hänen tavastaan ihastua. Kaikkien tunne-elämä kun ei ole ns normaali. Jätin hänet ja hän meni siitä täysin sekaisin. Aloitti massiivisen mustamaalauskampanjan ym kiusantekoa. Edelleen jatkuu, kolme kk suhteen päättämisen jälkeen.

Vierailija
36/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloutuu kovan kuoren taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi