Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö seurustella liikuntakyvyttömän kanssa?

Vierailija
15.06.2023 |

Tosi paljon rajoitteita elämässä sellaisen kanssa. Olisiko este?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemaan

Vierailija
2/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta se olisi iso este jos kirjoittaa seurustella eikä seurustelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän, jos olisi kaunis.

Vierailija
4/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kerran seurustelin, mutta se rajoitti liikaa omaa elämääni. Tykkään liikkua ja tehdä tosi paljon.

Vierailija
5/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Olen seurustellutkin liikenneonnettomuudessa vammautuneen miehen kanssa. Ei hän ollut ihan pyörätuolissa, sillä pystyi liikkumaan keppien kanssa.

Suhde kaatui miehen liialliseen alkoholinkäyttöön.

Vierailija
6/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tilanteessa voisin. En ehkä kuitenkaan lähtisi tieten tahtoen pyörätuolilla liikkuvan kanssa treffeille.

Vierailija
7/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut naisen kanssa joka oli pyörätuolissa, ja oli yllättävän hyvbä jopa sängyssä, harmi että hän löysi paremman.

Vierailija
8/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitä semmoisen kanssa edes tekisi?

Vierailija
9/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Lähipiirissä on yksi pariskunta, jonka toinen osapuoli tarvitsee hoitoa 24/7. Liian rajoittavaa olisi minulle.

Vierailija
10/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
11/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat yleensä syrjäytyneitä.

Vierailija
12/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideatasolla kuvittelen että tämä on ihan kiinni hänen persoonallisuudestaan ja siitä, mitä sitten ylipäänsä pystyisimme tekemään yhdessä. Todellisuudessa taas todennäköisesti harmittaisi ettei pysty tekemään muuta yhdessä paitsi olemaan jos olisi todella liikuntakyvytön.

Seurustelin miehen kanssa, jolla oli aivan ihana luonne ja hän oli osittain liikuntarajoitteinen, ja mielipuuhaamme olivatkin filosofiset keskustelut ja olimme platonisesti hyvin läheiset, mutta loppujen lopuksi en tiedä ratkaisiko erossa sitten enemmän se, että emme voineet tehdä paljonkaan asioita kodin ulkopuolella yhdessä, vai sekö ettemme sopineet seksuaalisesti yhteen.

Osaan vieläkin kuvitella, että jos natsaisimme persoonallisuuksina todella hyvin tällaisen liikuntakyvyttömän kanssa, haluaisin olla hänen kanssaan vaikeuksista huolimatta. Apuvälineiden kanssa voi tehdä ja mennä, mutta ymmärrän että todellisuudessa kaikki kotoa poistuminen olisi säätämistä ja vaikeaa jos liikuntakykyä ei ole yhtään.

Vierailija
13/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja olen seurustellutkin. Suhde ei kaatunut miehen liikuntarajoitteisuuteen.

Vierailija
14/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi seurustella sellaisen kanssa? Ehkä joku toinen liikuntavammainen korkeintaan.

Vierailija
16/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka en haluaisi olla pinnallinen, esim pyörätuolissa istuvan jalat näyttävät kammottavilta! Surkastuneet kuiviksi ohuiksi kepeiksi. En pystyisi intiimiin kanssakäymiseen.

Vierailija
17/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
18/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en widussa :D

Vierailija
19/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelen parhaillaankin. Hän käyttää kävelykeppejä tai rollaattoria,pyörätuoli varalla.  Autoa ei kummallakaan. Silti liikumme paljon, matkustelemmekin enkä ole nähnyt tässä vielä mitään haittoja. Olette te kyllä itse outoja päävammaisia!

Vierailija
20/22 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse liikuntavammaisena ala seurustelemaan, en näekkään ketään sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi