Olen tapaillut erästä miestä kuukauden ajan, enkä edelleenkään tiedä kuin etunimen
Ollaan nähty kerran-pari viikossa, joko mun luona tai jossain ulkoilemassa, ei varsinaisesti salassa muttei erityisen julkisestikaan. Viestitellään päivittäin. Puhnro on salainen, auton rekisterinumero myös.
Mitäs ajatuksia herättää?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet tietty rakastunut jo!
Mutku se on niiin IHANA etten suostu uskomaan siitä mitään pahaa ikinä, ei ikinä, meidän rakkaus on erilaista ja kestää kaiken!
Tämä on ohis, mutta haluan kertoa. Monta vuotta sitten hesarissa kerrottiin suomalaisesta petkuttajasta, joka oli hurmannut monta naista ja saanut näiltä rahaa. Oikeustalolla yksi nainen kertoi toimittajille, että hän antaa silti anteeksi, kun mies oli niin ihana!
Keksin koko jutun. On teitä helppo kusettaa! HAH HAH HAH!
Ap
ihan varmaan joo kerro lisää satuja!
kukaan täysjärkinen liiku henkilön matkassa josta tiedä mitään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunteita herättää?
Että olet aikamoinen kyylä, kun olet yrittänyt hakea numerolla ja rekkarilla tietoja, sen sijaan että olisit aikuinen ja kysyisit suoraan mieheltä.Itse olen pari kertaa kuussa käynyt laittamassa yhtä vanhempaa mammaa, jo kahdeksan vuoden ajan.
En tiedä hänen etunimeään, asunnoissa joissa olen hänen luonaan käynyt nyt lukee ovessa sukunimi, mutta se nyt vaihtelee asunnoittain... Eli en tiedä sukunimeäkään.
Ja hyvin menee, ei mua kiinnosta hänen nimensä, käyn hänen luonaan ihan muista syistä.
M40
No, sinä luotat että mamma ei sua raisgaa tai pistä paloiksi pakastimeen etkä halua muuta kuin pesää. Itse en luottaisi yhteenkään mieheen niin.
Kohta me saadaan lukea lehdestä kuinka nelikymppinen mies joutui vanhemman naisen kirvesmurhaamaksi. :(
Vähän sentapainen juttu tapahtui USA:ssa, mutta noin 100 vuotta sitten. Farmia pitävä nainen etsi lehti-ilmoituksilla miestä ja ehdokasta kehotettiin aina saapumaan rahojensa kera "uuteen kotiin". Useampi mies todella matkusti farmille, mutta ei siis pois sieltä. Oikeasti pelotti kotona sen nähtyäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole kysynyt?
Koska tää on kuitenkin suht löyhää tapailua mielestäni, eikä olla mistään seurustelusta sovittu, eikä kumpikaan alunperinkään ollut mitään vakavaa hakemassa. Silti mies haluaa nähdä ihan kävelylenkinkin merkeissä ja jutella arkisista asioista.
Odotan sopivaa hetkeä kysyä.
Ap.Olet siis stalkkeroinut hänen puhelinnumerot ja rekisterinumerot etkä löytänyt tietoja, minua ainakin alkaisi epäilyttämään stalkkeroiva nainen jos kysyisi minulta että miksi sinun tietoja ei löydy vaan on salattu.
Hahaha, jep. Hirveä efortti penkoa auton rekisteritietoja jne., mutta millään ei voi suoraan mieheltä itseltään kysyä, että mikäs sun sukunimi muuten on? :D Miten ne rekisteritiedot muuten saa piiloon? Eikös haltija kuitenkin näy, vaikka olisi rahoitusyhtiön/firman auto?
No ei se ole kuin yksi tekstiviesti nollakakkoseen, tuloksena Omistaja: tietoa ei saatavilla
Tiedätkö, mitä mies tekee työkseen? Varmaan joku salainen agentti. Ei kai normi-ihmiset pysty noita tietoja piilottamaan.
tai vanginvartija... Tietyissä ammateissa saa turvakiellon. Tiedän hoitajankin, jolla on turvakielto.
Lähden nyt tapaamaan häntä taas, katotaanko tuleeko sopiva hetki kysyä.
Ap
Kyllähän tuo herättää epäilyksiä. Hän voi tosiaan olla naimisissa tai tapailee useaa naista samaan aikaan. On toki mahdollista, että hän on joskus joutunut jonkun häiriintyneen nettituttavan häiriköinnin kohteeksi, jos nainen ei halunnut uskoa, että tuttavuus on ohi. Tai on työpaikka, jossa ei halua riskiä, että tieto hänen seurustelusuhteestaan tulee tietoon siellä.