Miten kestätte kerrostalossa koiria?
Minulla ja koko ajan räksyttäväklä mäyräkoiralla on neljä asuinkerrosta välissä. Ja silti se jatkuva räksytys rassata. Pääsen siitä eroon kun laitan musiikkia, mutta naapurit tuskin pääsee.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Koiran haukunta on minulle hyvin pieni häiriö verrattuna vuosikausia kestäneeseen ihmishäiriöön yläkerrastani.
Hyvin pientä on koiran häiriöt kerostalossa.Ison häiriö tulee kyllä ihmisitä kuin niistä jotka eivät tiedä ,ymmärrä Mitä Hekan parveketupakointi kielto tarkoitaa.Se tupakan haju haisee 24h. Ilta ja yö ei hajua vie.
Jatkuva haukku ei ole normaalia. Koiranomistajalle lappu ja jos ei asiaan tule muutosta niin yhteys isännöintiin. Monien taloyhtiöiden järjestyssäännöissä lukee, että lemmikinomistajan tulee huolehtia ettei lemmikki äänin tai muutoin häiritse muita asukkaita.
Koiranomistaminen ei oikeuta häiritsemään muita asuikkaita.
minulla on jatkuvasti räksyttävä huutopuhuva pervekeröökaava naapuri. Sanoisin, että ottaisin hänen tilalleen vaikka kolme haukkuvaa koiraa ja voisin vaikka maksaakin siitä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran haukunta on minulle hyvin pieni häiriö verrattuna vuosikausia kestäneeseen ihmishäiriöön yläkerrastani.
Hyvin pientä on koiran häiriöt kerostalossa.Ison häiriö tulee kyllä ihmisitä kuin niistä jotka eivät tiedä ,ymmärrä Mitä Hekan parveketupakointi kielto tarkoitaa.Se tupakan haju haisee 24h. Ilta ja yö ei hajua vie.
Miksi vähättelet muiden ongelmia. Jatkuva haukku todellakin häitäritsee. Oletko itse koiranomistaja joka annat koirasi häiriköidä.
Nautin koirien näkemisestä rappukäytävässä.. Saisi olla enemmänkin koiria taloyhtiössämme. Olen koirien ystävä.
Vallan mainiosti. Muutin omakotitaloon.
Naapurissa on kolme koiraa jotka ovat aivan hiljaa mutta innostuvat räksyttämään kun joku kävelee näiden tai meidän pihallamme.
Omistaja säntää heti ulos ja komentaa koirat hiljaiseksi tai vie sisään. En edes tiennyt että tällaisia koiranomistajia on olemassa.