Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOISAT perjantaihin***

08.12.2006 |

Kalenterin 8.luukku:

Joululaulu (Z. Topelius)

Joulu oveen kolkuttaa,

hymyy tuiskusäässä:

Lapsikullat avatkaa!

Olen aivan jäässä.

Kukkurainen vakka tää

harteita jo väsyttää.

Lahjoja on mulla.

Saanko sisään tulla?

Tule armas joulu!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään siitä ihmeemmin perusta varsinkaan mieshenkilöiden läsnäollessa (oma mies poislukien tietty ;)). Yleensä etsin jonkin syrjäisen paikan, jos vain mahdollista. Aina ei ole, ja silloin ja kyllä muutenkin, yritän aika hyvin peitellä ettei näy juuri mitään ylimääräisiä. Tosin kyllä huomaan, että toisen lapsen kanssa olen enemmän " turtunut" jo tohon imetystouhuun eli esikoisen kanssa olin kyllä vielä paljon, paljon arempi eli ehkä tässäkin asiassa karaistuu lapsiluvun kasvaessa! ;)

Vierailija
22/23 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-ukko sai iltapäivällä oikein kohtauksen ja huusi kitarisat vilkkuen ties kuinka kauan ja olin jo 100 % varma, että herra on kehittänyt itselleen korvatulehduksen. Soitin neuvolaan ja sielläkin täti oli sitä mieltä, että kannattaa lähteä käymään lääkärissä, niin sydäntäsärkevää itku hänenkin korviinsa oli. Joten ei muuta kuin hälyttämään mies kuskaamaan pikkumiestä yksityiselle lääkäriin. Tulos oli tietenkin se yksi ja sama, niin kuin aina kun sinne lääkärille pii-paa vauhdilla ja kurvit suorassa lähdetään, eli ei yhtään mikään. Korvatulehduksesta ei siis ole tietoakaan, vaan todennäköisesti kyseessä on kolmen päivän viruskuume ja jos ei viikonlopun aikana hellitä niin maanantaina verikokeisiin. Huoh... No ainakin sain rauhan sydämelle ja lapsivakuutusta on nyt käytetty koko rahan edestä ja moneen otteeseen!!

Ja nyt huuto yltyy jälleen... Palaillaan,

Pantoufle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltaa vaan kaikille,

Täällä ollaan yksin kotosalla kuten monet muutkin palstalaiset. Jopa se kokoomuksen puheenjohtaja jonka nimeä en nyt muista kirjoitti jossain vauva-lehdessä että ensin kalenteriin merkataan vauva-uinnit ja sitten vasta muut työmenot. Meillä ei nyt sitten se toiminutkaan vaan yksin saan huomenna mennä jos menen.

Niin ja kaiken kukkuraksi joudun ehkä lentokoneellakin tulemaan jouluviikolla yksin kotiin kun ollaan menossa vierailemaan euroopassa. Matka sisältää koneen vaihdonkin. Kun miehellä on näitä työjuttuja joista ei voi olla poissa ja niitä sitten ilmaantuukin pikkasen myöhässä kun tämä visiitti eurooppaan on jo varattu ja maksettukin aikoja sitten. No onneksi mä olen kokenut matkustaja eli kysyä osataan neuvoa ja tauluja lukea. On vaan hankalaa tuo vessassa käynti, syöminen yms jos on yksin ja vauva kannossa koko ajan. Niin ja sitten jos on vaikeaa vauvan kanssa niin yksin sitä on aina ikävämpää hyssytellä itkevää lasta ja pysyä rauhallisena itse.

Vitsi mitä valitusvirttä ;( Olen minäkin varsinainen pahan ilman lintu tänään...ehkäpä tämä huono sää tuo mieleen vaan tällaisia huolia ja marmatuksia.

Mutta nyt alankin katsomaan greys anatomya. Olen sitä raskausajoista alkaen seurannut kaikki ilmestyneet jaksot.

Pia ja typy 4kk