Kumpi tilanne on mielestäsi hämmentävämpi, se että olet paljon kauniinpi kuin miehesi exä
Vai se, että exä oli paljon kauniinpi kuin sinä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumpi jätti.. Ei merkitystä, jos mies jätti.. Mieluiten olisin itse kauniimpi, mutta mulla onkin huono itsetunto..
Jos on huono itsetunto, niin silloinhan on juuri pahempi, jos uusi on vähemmän kaunis. Koska silloinhan se uusi on oikeasti mukavampi ja parempi kumppani. Jos uusi on nuorempi ja kauniimpi, voi aina ajatella, että mies on vain pinnallinen possu, ja hyvä että siitä päästiin.
Kyllä mulle ainakin kovempi kolaus on se jos ulkonäköni ei riitä kuin se että persoonani ei riitä.
Eksäni eksistä en tiedä, en ole nähnyt. Nykyinen sillä on nätisti sanottuna suht vaatimattoman näköinen, pieni ja pyöreä ja häntä vanhempi. Itse taas olen nuorempi ja hoikka ollut aina, siro. Ex itse ihan tavallisen näköinen ja kokoinen. Nuorena oli ihan komeakin, nykyään ikä näkyy jo. Minulla taas nykyinen on minuakin nuorempi ja komea on. Joten en valita. :D
Omasta mielestä hänen exä on kauniiimpi. Hänen exä osa meikata upeasti. Hänellä on aina vahva meikki ja itse kun en osaa niin teen kevyen meikin.
😂🤢