Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tilanne on mielestäsi hämmentävämpi, se että olet paljon kauniinpi kuin miehesi exä

Vierailija
14.06.2023 |

Vai se, että exä oli paljon kauniinpi kuin sinä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen kauneuden määrittää?

Vierailija
2/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä kauneudella ei parisuhdetta pidetä hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makuasia sanoi koira kun persettään nuoli

Vierailija
4/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää se, että miehen molemmat exät ovat noin yhtä kauniita kuin minä. Olemme erinäköisiä, mutta väitän, että ns samanarvoisia. Minun kanssani hän on ollut tosin pisimään, kymmenen vuotta siis.

Vierailija
5/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumpi jätti.. Ei merkitystä, jos mies jätti.. Mieluiten olisin itse kauniimpi, mutta mulla onkin huono itsetunto..

Vierailija
6/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin paljon kauniimpi kuin mieheni ex, mutta kun 98% ihmisistä on kauniimpi kuin hän niin se ei ollut kummoinen saavutus.

Vierailija
7/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kumpi jätti.. Ei merkitystä, jos mies jätti.. Mieluiten olisin itse kauniimpi, mutta mulla onkin huono itsetunto..

Jos on huono itsetunto, niin silloinhan on juuri pahempi, jos uusi on vähemmän kaunis. Koska silloinhan se uusi on oikeasti mukavampi ja parempi kumppani. Jos uusi on nuorempi ja kauniimpi, voi aina ajatella, että mies on vain pinnallinen possu, ja hyvä että siitä päästiin.

Vierailija
8/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmentää se, että miehen molemmat exät ovat noin yhtä kauniita kuin minä. Olemme erinäköisiä, mutta väitän, että ns samanarvoisia. Minun kanssani hän on ollut tosin pisimään, kymmenen vuotta siis.

Ulkonäköhän se naisen arvon määrittää.

Vierailija
9/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin paljon kauniimpi kuin mieheni ex, mutta kun 98% ihmisistä on kauniimpi kuin hän niin se ei ollut kummoinen saavutus.

En tiedä halventaako tämä teksti eksää, miestä vai sinua eniten. Mutta ei kauhean kivasti sanottu kuitenkaan.

Vierailija
10/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mamma on aina paljon kauniimpi kuin miehen eksä. Se on luonnon laki.

Vierailija
11/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ulkonäöllähän ei ole mitään merkitystä parinmuodotuksessa, vain persoonallisuus ratkaisee :o

Vierailija
12/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ja mieluumin näinpäin. Olisi kova kolaus jos olisi toisinpäin. Olen hoikempi, pidempi ja kasvoiltani hieman kauniimpi. Samanikäisiä olemme kuitenkin. 

Vierailija
13/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hiljaiseksi veti huomata olevansa.

M49

Vierailija
14/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hämmentää se, että melkein kaikki exäni ovat pariutuneet meidän parisuhteen jälkeen mun kaksoisolennon kanssa.

Vierailija
15/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniinpi niinpi, niinpi. Ehkä exällä ainakin on parempi kirjoitustaito kuin sulla.

Vierailija
16/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Mä olen paras nainen ikinä :D

Vierailija
17/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa kauneuteen, mutta exän nyxä on kuin exän äidin kopio jopa ruumiinrakenteineen. Poika siis löysi äitinsä kopion 😂

Vierailija
18/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin huomattavasti paremman näköinen kuin deittailemani miehen eksä, mutta silti kanssani haikaili sen perään ja lopulta jätti minut. Näin jälkikäteen, ehkä olinkin miehelle liian hyvännäköinen :D

Vierailija
19/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa kauneuteen, mutta exän nyxä on kuin exän äidin kopio jopa ruumiinrakenteineen. Poika siis löysi äitinsä kopion 😂

Anna mä arvaan. Lyhyt, tanakka ja persjalkainen?

Vierailija
20/46 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmentää se, että melkein kaikki exäni ovat pariutuneet meidän parisuhteen jälkeen mun kaksoisolennon kanssa.

No on outoa, itse en ole koskaan edes tavannut yhtäkään kaksoisolentoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän