Kumpi tilanne on mielestäsi hämmentävämpi, se että olet paljon kauniinpi kuin miehesi exä
Vai se, että exä oli paljon kauniinpi kuin sinä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Pelkällä kauneudella ei parisuhdetta pidetä hengissä.
Tätä ei kysytty
Mua hämmensi se, että miehen exä oli hyvin muodokas ja uhkea, minä taas rintavarustukseltani hyvin vaatimaton. Lämmitti mieltä, että kelpasin silti =)
Erottiin myöhemmin, mutta tämän jälkeen en ole enää hävennyt itseäni lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää se, että melkein kaikki exäni ovat pariutuneet meidän parisuhteen jälkeen mun kaksoisolennon kanssa.
Tämä hämmentää muakin. Ex-aviomiehen uuden naisen lapset ovat kaikki kertaalleen erehtyneet luulemaan minua äidikseen..
Vierailija kirjoitti:
Mua hämmensi se, että miehen exä oli hyvin muodokas ja uhkea, minä taas rintavarustukseltani hyvin vaatimaton. Lämmitti mieltä, että kelpasin silti =)
Erottiin myöhemmin, mutta tämän jälkeen en ole enää hävennyt itseäni lainkaan.
Ehkä oli vaan tyytynyt sinuun paremman puutteessa?
Hämmentävintä olisi jos miettisin tollassia. Toivottavasti mieheni, tai vaikka hänen exänsä, hankkisi minulle apua.
Kenen silmissä? Olen nähnyt puolisoni edesmenneestä vaimosta yhden huonolaatuisen valokuvan, joka oli jäänyt yhden laatikon pohjalle. Hän näytti siinä sellaiselta kuin nuoret ihmiset 70-luvulla näyttivät. Isot silmälasit ja niin poispäin. En jäänyt miettimään, miltä hän olisi näyttänyt ilman niitä. Minä taas oli yli viisikymppinen kun mieheni tapasi minut ensimmäistä kertaa, joten monen mielestä eksä aivan varmasti nuorena oli kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Av mamma on aina paljon kauniimpi kuin miehen eksä. Se on luonnon laki.
Ja autisti ei taaskaan osaa kirjoittaa muuta kuin yleistäviä aina/ei koskaan/kaikki/ei kukaan -lauseita.
Minusta hämmentävintä on, että aikuiset (?) ihmiset miettivät tämmöisiä.
Yksi entinen ystäväni oli tällainen, joka vertaili ulkonäköään tapailemiensa miesten exiin ja julisti aina "ainakin mä olen paremman näköinen kuin se ex". Kyse oli hyvin pinnallisesta ja heikkoitsetuntoisesta ihmisestä, joka ei tuntunut ymmärtävän, ettei miesten kiinnostus kanna kovin pitkälle jos se on herännyt vain ulkonäön vuoksi.
Luultavasti on. Ja muutoinkin parempi ja laihempi. Siksi olenkin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi entinen ystäväni oli tällainen, joka vertaili ulkonäköään tapailemiensa miesten exiin ja julisti aina "ainakin mä olen paremman näköinen kuin se ex". Kyse oli hyvin pinnallisesta ja heikkoitsetuntoisesta ihmisestä, joka ei tuntunut ymmärtävän, ettei miesten kiinnostus kanna kovin pitkälle jos se on herännyt vain ulkonäön vuoksi.
Kuvittele tilanne jossa tapailet ihmistä, joka heittää vähän väliä jotain juttua eksästään. Rivien välistä kuulee kuinka eksä on ollut itse täydellisyys. Eikö sinua yhtään ala kiinnostamaan, millainen se jumalolento todellisuudessa on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ja mieluumin näinpäin. Olisi kova kolaus jos olisi toisinpäin. Olen hoikempi, pidempi ja kasvoiltani hieman kauniimpi. Samanikäisiä olemme kuitenkin.
Onko pituus ja leveys kauneuden määreitä? Kuka määrittää, kumman kasvot on kauniimmat? Sinä vai ex?
En vertaile itseäni muihin, koska minua ei ole toista samanlaista. Jos vain ulkonäkö kiinnostaa, niin tiedoksi, että se tuppaa muuttumaan vuosien saatossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele tilanne jossa tapailet ihmistä, joka heittää vähän väliä jotain juttua eksästään. Rivien välistä kuulee kuinka eksä on ollut itse täydellisyys. Eikö sinua yhtään ala kiinnostamaan, millainen se jumalolento todellisuudessa on ollut?
En osaa kuvitella ihmistä joka jatkaisi tapailua tollasessa tilanteessa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ihmisessä saattaa olla niin paljon muita hyviä ominaisuuksia, että noi puheet katsotaan läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Se suhde loppuisi siihen, jos exää pidettäisiin täydellisenä. Kertoo vaan ettei ole päässyt yli eli laastarisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Se suhde loppuisi siihen, jos exää pidettäisiin täydellisenä. Kertoo vaan ettei ole päässyt yli eli laastarisuhde.
Vaikka loppuisikin niin eikö sua silti oikeasti yhtään kiinnostaisi millainen on nainen jonka perään haikaillaan sun seurassa? Mua kyllä kiinnosti koska toi oli niin poikkeuksellinen ja outo tilanne itselleni. Olen tottunut että saan miehiltä täyden huomion treffeillä ja ihastuvat suunnilleen ensiminuutilla. Ja sit tää yks vaan miettii jotain eksää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumpi jätti.. Ei merkitystä, jos mies jätti.. Mieluiten olisin itse kauniimpi, mutta mulla onkin huono itsetunto..
Jos on huono itsetunto, niin silloinhan on juuri pahempi, jos uusi on vähemmän kaunis. Koska silloinhan se uusi on oikeasti mukavampi ja parempi kumppani. Jos uusi on nuorempi ja kauniimpi, voi aina ajatella, että mies on vain pinnallinen possu, ja hyvä että siitä päästiin.
Mä taas ajattelen ett vihdoinkin mies oppi että luonne on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen kauneuden määrittää?
minä
Vierailija kirjoitti:
Minua hämmentää se, että melkein kaikki exäni ovat pariutuneet meidän parisuhteen jälkeen mun kaksoisolennon kanssa.
Miksi sulla on monta exää? Ei luonteestas vois olla kiinni 🙄?
Av kaunistaa.