Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvikset on kyllä niin pahoja

Vierailija
14.06.2023 |

Jos et ylikypsennä niitä sellaiseksi muhjuksi, ettei varmasti ole enää mitään ravintoaineita jäljellä, niin kasvikset maistuvat lähinnä hieman vaihdellen pierulta, kitkerältä tai pesemättömiltä käsiltä. Hyi h*lvetti. Ei mitään järkeä edes yrittää syödä noita. Asiantuntijat voivat sanoa mitä sanovat, mutta itse olen todennut, että ihmisen ravintoa kasvikset eivät ole.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne ylikypsänä hyvää olekaan, itse rakastan kasviksia ja parsakaali on suosikkini <3

Vierailija
2/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylimääräistä syömistä ne on. Mikset vaan jätä pois, jos et tykkää?

C-vitamiinia saa hedelmistä ja marjoista helpommin. 

Itse käytän vain maun takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän ne ylikypsänä hyvää olekaan, itse rakastan kasviksia ja parsakaali on suosikkini <3

Ei ole raakana eikä missään kypsyysasteessa hyviä, mutta ylikypsänä ne saa sentään alas ilman, että nielu kouristelee ja pistää hanttiin.

Miten voit pitää parsakaalin makua hyvänä? Etkö maista sitä kitkeryyttä ja kaasumaista, oksettavaa makua? Ap

Vierailija
4/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjat ja hedelmät on kyllä hyviä! Mutta ehdoton ei kasviksille. Ap

Vierailija
5/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää keitetyistä kasviksista mutta pannulla tai grillissä käristetyt kasvikset on ihan hyviä ja niitä lisäisen usen ruuan joukkoon.

Vierailija
6/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole raakana eikä missään kypsyysasteessa hyviä, mutta ylikypsänä ne saa sentään alas ilman, että nielu kouristelee ja pistää hanttiin.

Miten voit pitää parsakaalin makua hyvänä? Etkö maista sitä kitkeryyttä ja kaasumaista, oksettavaa makua? Ap

En, mutta osaankin valmistaa sen hyvin. Kannattaa opetella.

Vierailija
7/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjat ja hedelmät on kyllä hyviä! Mutta ehdoton ei kasviksille. Ap

Makuaisti muuttuu dieetin mukaan,ei se kiveen hakattu vakio ole.

Vierailija
8/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sokerin mussuttaminen niin alkaa oikea ruoka maistumaan ruoalta.

Vierailija
9/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta osaankin valmistaa sen hyvin. Kannattaa opetella.

Eli peität maun mausteilla ja öljyllä/voilla parhaasi mukaan, ja luultavasti myös tosiasiassa ylikypsennät ne. Ap

Vierailija
10/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pahemmin syö sokeroitua ruokaa. Sitäpaitsi kasviksissakin on sokeria. Ap

Vierailija
11/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin juuri tehdä elämäntaparemonttia ja kasviksia sekä hedelmiä alkaisin enemmän syömään. Liikuntaakin harrastaisin, kunhan vaan ensiksi paranisin tästä kuumeesta mikä nyt itselläni on.

Terveellinen ruokavalio kun on oleellisessa osassa terveellisempään elämään.

M30

Vierailija
12/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrytä ne!

Vierailija
13/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siksi hedelmiäkään ei kannata syödä mielin määrin.

Laitapa nyt ne ison pojan housut jalkaan ja kasva aikuiseksi. Kasviksia kannattaa syödä, koska ne edistävät monella tavalla terveyttä. Sama, vaikka maistuisivat tuoreelle ulosteelle, kehosi tarvitsee niitä joka tapauksessa. Kyllä sä itsekin omaa oloasi kuunnellessa tiedät, että voit huonosti nykyisellä tyylilläsi.

Vierailija
14/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloin juuri tehdä elämäntaparemonttia ja kasviksia sekä hedelmiä alkaisin enemmän syömään. Liikuntaakin harrastaisin, kunhan vaan ensiksi paranisin tästä kuumeesta mikä nyt itselläni on.

M30

Siinä ei ainakaan ole mitään terveellistä, että syö väkisin pahaa. Ainakin kolme vuotta elämästäni vedin väkisin kasviksia, luulisi siinä ajassa tottuvan paskanmakuun, vaan kun ei tottunut. En usko, että ovat mitenkään terveellisiä. Kehoni hylkii niitä niin äärettömän voimakkaasti. Ap

Vierailija
15/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei osaa ja jos ei ole haluu opetella niin..no siinähän ovat.

Vierailija
16/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siksi hedelmiäkään ei kannata syödä mielin määrin.

Laitapa nyt ne ison pojan housut jalkaan ja kasva aikuiseksi. Kasviksia kannattaa syödä, koska ne edistävät monella tavalla terveyttä. Sama, vaikka maistuisivat tuoreelle ulosteelle, kehosi tarvitsee niitä joka tapauksessa. Kyllä sä itsekin omaa oloasi kuunnellessa tiedät, että voit huonosti nykyisellä tyylilläsi.

Mitä ihmettä oikein sössötät? Näytäpä missä kohtaa kerroin tänne sukupuoleni. Ihme oletuksia teet. Oletko ihan sekaisin? Kuuntelen nimenomaan kehoani, kuten järkevä ihminen tekee, enkä syö inhottavan makuista, josta tulee paha olo. Ap

Vierailija
17/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Siinä ei ainakaan ole mitään terveellistä, että syö väkisin pahaa. Ainakin kolme vuotta elämästäni vedin väkisin kasviksia, luulisi siinä ajassa tottuvan paskanmakuun, vaan kun ei tottunut. En usko, että ovat mitenkään terveellisiä. Kehoni hylkii niitä niin äärettömän voimakkaasti. Ap

Syö nälkään niin alkaa maistumaan pikkuhiljaa hyvältä. Ei ne mun suussa paskalta maistu.

Et varmaan huolehdi suuhygieeniasta, jos paskalta kerran maistuu.

M30

Vierailija
18/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten syöt? Pelkkää lihaa, maitoa ja munia? Ymmärräthän, että ne pakasteranskiksetkin ovat kasviksia?

Vierailija
19/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko hedelmät ja marjat eläimiä?

Vierailija
20/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta luomua, ne ovat miedompia. En esim. voi syödä tehotuotettua paprikaa ilman kuorimista, mutta luonupaprikan voin. Toinen on tuo kuoriminen, mutta kuori ohuelti, sillä vitamiinit ovat aivan kuoren alla. Myös tomaatin voi kuoria. Jos lihominen ei haittaa, niin kuorruta kasvikset juustolla.

T. kasviksia vihaava kasvissyöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan