Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä rynkytetty

Vierailija
14.06.2023 |

Onko teitä rynkytetty oikeen olan takaa, siis tarkoitan että, ei mitään hellää ja romanttista, vaa kunno jyystöä? Itse tulin eilen lomalle, niin täältä löyty heti seuraa nuorelle naiselle, niin sain kokea heti elämäni kyydit. Olin kaverini kanssa liikeellä, sekä törmättii kahtee tummaa kaveriin, niin siitä se sitten lähti ja molemmat meni omii huoneisiinsa. Oli aika kokemus kun, kokemattomana 18v melkein neitsyenä sai jonku pari tunni himo rynkytyksen.

Miten itse toivoit ekasta rynkytyksestä, entä millainen olo jäi? Itse ainakin olen onnelinen vaikka liikkuminen onki vaikeaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa homolta.

Vierailija
2/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RK-62 on laulanut monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa joku luullut, että ihanaa. Lähinnä hirvittävää.

Vierailija
4/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu sellanen, on koettu joo... 48v. Ei kiitos!

Vierailija
5/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koettu, valitettavasti. Viimeisin miesystäväni oli juuri sellainen kanirynkyttäjä. Sääli, että itse en saanut siitä mitään irti, ja hänellä taas puolestaan herkästi lopahti jos yritti panna vähänkään hitaammassa tahdissa. Ei sovittu toisillemme, ei.

Vierailija
6/9 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen saanut kovimmat orgasmit yhdynnässä miehen kanssa, joka jaksoi painaa tiukasti ja tiheästi väsymättä. Melkoinen Duracell-pupu hän oli, mutta osasi myös työnnellä rauhassa, pitkittää ja pidätellä ja mikä ihaninta suudella tajuttoman hyvin seksin aikana. Näin jälkeenpäin ajatellen, hän oli aika täydellinen. Hän yllätti minut aina. Joskus hän aloitti kovan ompelukonetikkaamisensa heti alussa, toisinaan kesken yhdynnän Singer kiihtyi täysille äkkiä ja ennalta arvaamatta. Mies oli minulle lähetyssaarnaajan suvereeni mestari.

Vierailija
7/9 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja pakko sanoa että minut naitiin silloin eka kerran vaikka olin ollut avioliitossa jo kymmenen vuotta.

Kaksi nuorta miestä piti minua painonaan koko yön.

Ei siinä nukuttu sinä yönä juurikaan.

Aina oli jompikumpi päällä työntymässä sisään.

Vierailija
8/9 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme  miestä pani minua hotellissa koko yön joka reikään. Aamulla olin kun hakattu joka paikkaa koski ja kolotti. Kokemuksena kuitenkin aivan mahtava olla limanen ja haiseva lumppu. Olemme tämän jälkeen tapailleet sama porukka aina silloin tällöin ja minä saan enemmän kun tarpeeksi miestä.

Vierailija
9/9 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja pakko sanoa että minut naitiin silloin eka kerran vaikka olin ollut avioliitossa jo kymmenen vuotta.

Kaksi nuorta miestä piti minua painonaan koko yön.

Ei siinä nukuttu sinä yönä juurikaan.

Aina oli jompikumpi päällä työntymässä sisään.

Miten heidän onnistui pitää sinua painonaan? Enpäs ole ennen kuullutkaan . Sattuuko tuommoinen painona pitäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän