Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko vanha auto (30 vuotta vanha) miehellä turn off?

Vierailija
14.06.2023 |

Vai voisitko istua 90-luvun Toyotassa?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies on liberaali pitkätukkainen itkupilli, niin loput voikin olla konservatiivista, wanhoja rautoja ja moottoripyöriä

Vierailija
22/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on siististi entisöity eikä (rahattomuus)pakon vuoksi hankittu ruosteinen paska, niin ei ole.

Miksi köyhä duunari ei kelpaa naisille?

Ne pyytää aina rahaa ennen tilipäivää ja rahat katoavat alkoon/tupakkaan eivätkä missään tapauksessa tyttöystävälle ostettuun klassisen musiikin konserttilippuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehellä on tällainen?

https://m.nettiauto.com/audi/80/13644466?vifAdCount=15&vifNav=Y

Liikaa ajettu ja liikaa ruostetta.

Vierailija
24/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on siististi entisöity eikä (rahattomuus)pakon vuoksi hankittu ruosteinen paska, niin ei ole.

Ne pyytää aina rahaa ennen tilipäivää ja rahat katoavat alkoon/tupakkaan eivätkä missään tapauksessa tyttöystävälle ostettuun klassisen musiikin konserttilippuihin.

Olen absolutisti, en käytä mitään päihteitä. Ja miksi GF ei osta lippuja omilla rahoillaan? Feministinä uskon, että nainen on tarpeeksi vahva maksamaan asioita omilla rahoillaan.

Vierailija
25/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja rupesin miettimään etten ole ikinä tapaillut ketään jolla olisi minkäänlaista autoa. Ainakin yhdellä ei ollut edes ajokorttia (myöskään itselläni ei ole). Joten ainakaan minulla ei paina autoon liittyvät asiat vaakakupissa kumppania etsiessä. Sama se onko auto vai ei ja millainen.

T. N31

Vierailija
26/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun auto on vuosimallia 2002 ja arvoa sillä on jotain 2000e. 

Pankkitilillä on rahaa 10 000e ja sijoituksissa saman verran kiinni myös. 

Minulla on pian oma asunto eli velaton asunto ja kesämökki kans jonka sain perinnöksi.

Asunto on ainoa asia johon olen eläessäni ottanut velkaa ja mihinkään muuhun en velkaa ikinä tule ottamaan.

Auto on vain auto ja nykypäivänä se ei kerro ihmisen varallisuudesta mitään koska kuka vaan voi hakea osarilla kaupasta sen peeniksen jatkeen. 

M33

Vierailija
27/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kuka tahansa töissäkäyvä kykenee halutessaan hankkimaan 5-10 tonnin auton, jolla on ikää enintään hieman reilu 10 vuotta.

Ei pysty. Minun palkka on 1400 euroa miinus verot. Oma autoni maksoi 1700 euroa, jota maksan edelleen. M32

Kenenkään palkka ei enää nykyään ole noin pieni. Ja jos olisikin niin lisäksi tulisi yhteiskunnan tukia.

Vierailija
28/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jonkun 10 000-20 000 euron auton saa käyttöön ihan sillä että makselee siitä autosta joka kuukausi joku 500e? En ole ikinä ostanut autoa velkarahalla vaan aina omalla rahalla niin siksi en tiedä näistä.

Vierailija
29/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, enemmän minua häiritsee sellaiset egoistiset yksilöt, joille se uusi pramea auto on jokin omituinen statussymboli jonka ympärillä sitten kukkoilla...

Vierailija
30/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies osta hieno ja kallis auto itsellesi niin saat p*llua naisilta.

T: bemmimies ja audimies

Vierailija
31/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla Polestar tai ei tule uusia treffejä :D No ei vaan ei ole mitään väliä mikä auto tai onko sulla autoa.

Vierailija
32/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma auto, en istuisi miehen autossa, eikä autot muutenkaan minua kiinnosta vähääkään. Ap sun täytyy kohentaa ulkonäköäsi ja luonnettasi ja opetella sosiaalisia taitoja ja flirttailua

Vierailija
33/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut autoista, joten ei ole mitään väliä.

Sama.

Vierailija
34/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on täysin merkityksen asia. Jos en kiinnostu miehestä, niin en sitten kiinnostu oli se auto millainen hyvänsä. Jos taas kiinnostun, niin ihan sama onko 30v vanha auto, tai ei autoa ollenkaan.

Vierailija
35/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tojota Corolla 1200 cc 1975 . Päät kääntyivät kadulla, keräsi kaikki kylän tytöt kyytiin. Oli vaan valittava paras.

Vierailija
36/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin näitä aloituksia, oi miksi? Auto kun ei ole miehisyyden jatke. Itse pidän vanhemmasta pyöreäperäisestä mallista ja puhun siis celicasta - en miehestä. Hilemaalilla, sisusta nahkaa ja jalopuuta. Ottaisin heti käyttöön (siis auton) jos ei konetta ole pilattu ruiskutiivisteellä. Miehestä viis.

Vierailija
37/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on täysin merkityksen asia. Jos en kiinnostu miehestä, niin en sitten kiinnostu oli se auto millainen hyvänsä. Jos taas kiinnostun, niin ihan sama onko 30v vanha auto, tai ei autoa ollenkaan.

No ei ole. Sähköautokuski kiinnostaa samaa sukupuolta olevia ja viherhörhöjä. Ei haluaisi siiheen lajiin sotkeutua.

Vierailija
38/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaa naista kiinnostaa vähääkään miehen auto.

Vierailija
39/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän amerikan vanha 50/60-luvun V8 vie naiset, ne kauneimmat. Tutkittu juttu.

Vierailija
40/63 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Toyota on siistikuntoinen E90 Corolla ja saan itsekin verestää muistoja ratin takana, niin riemumielin.