Nainen, onko vanha auto (30 vuotta vanha) miehellä turn off?
Kommentit (63)
En näe mitään ongelmaa vanhassa autossa. Pidän niistä. 🙂
Ei vaan plussa jos mies osaa sitä huoltaa ja pitöö kunnossa. Jos taas on ruosteläjällä ajeleva saituri niin se on turn off.
Jos mies antaa ajaa sillä ja vähän konepellin allekin kurkkia, niin ei ole.
Vastakysymys: onko autoja rassaava nainen turn off? Lasketko edes naiseksi?
Jos auto on siististi entisöity eikä (rahattomuus)pakon vuoksi hankittu ruosteinen paska, niin ei ole.
Odottele rauhassa vielä 20 vuotta, niin se on kuumaa kamaa. Mun miehellä on yli 50 vuotta vanha Volvo.
30-vuotias on aika nuori, mutta kai niitäkin voi jo klassikkoautoiksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos auto on siististi entisöity eikä (rahattomuus)pakon vuoksi hankittu ruosteinen paska, niin ei ole.
Miksi köyhä duunari ei kelpaa naisille?
En ole kiinnostunut autoista, joten ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan plussa jos mies osaa sitä huoltaa ja pitöö kunnossa. Jos taas on ruosteläjällä ajeleva saituri niin se on turn off.
Miksi ei saisi olla säästeliäs?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies antaa ajaa sillä ja vähän konepellin allekin kurkkia, niin ei ole.
Vastakysymys: onko autoja rassaava nainen turn off? Lasketko edes naiseksi?
Olen tässä naureskellut, että jos Helsingin pride-woke-aktivistit tulisivat tänne maaseutukyliin, he kauhistuisivat, kuinka paljon täällä on "muunsukupuolisia".
Tuohan on nuori vielä, mulla on 54 vuotta vanha.
ei ole. sehän kertoo taitavasta autoilijasta. osaa pitää huolen autosta ja ehkä myös puolisosta. meillä tosin ajellaan vanhoilla rotiskoilla niin kauan kun leiman saa helpolla. eipä haittaa parkkipaikka kolhut, eikä huollotkaan maksa juuri mitään, kun vain pakolliset korjataan. ukko opetti jo 25 vuotta sitten, kuinka öljyt ja suodattimet vaihdetaan, ja jäähdytin- ja pissapojan nesteet lisätään. isukki-vainaa opetti renkaan vaihdon. tänäkesänä ukko neuvoo vielä jonkun jakopään? ja vesipumpun ja hihnojen vaihdon, kun sitä varten viimekesänä rakennettiin huoltoramppi mettäkämpälle. odotan jo kovasti, että saa taas naaman sotkea öljyllä. hyvää kesää kaikille klassikoilla ajaville.
Entä jos miehellä on tällainen?
https://m.nettiauto.com/audi/80/13644466?vifAdCount=15&vifNav=Y
Mulle on ihan sama, onko miehellä autoa ja jos on, niin millainen. Ihan muista asioista olen kiinnostunut :)
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuka tahansa töissäkäyvä kykenee halutessaan hankkimaan 5-10 tonnin auton, jolla on ikää enintään hieman reilu 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkissa pystyy pitämään kotirouvaa 500e/kk.
Skyscanner näyttää halvimmat lennot. Leipäjonosta saa ruokaa samaten ResQ apista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi olla säästeliäs?
Säästeliäs on minusta eri asia kuin saituri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuka tahansa töissäkäyvä kykenee halutessaan hankkimaan 5-10 tonnin auton, jolla on ikää enintään hieman reilu 10 vuotta.
Ei pysty. Minun palkka on 1400 euroa miinus verot. Oma autoni maksoi 1700 euroa, jota maksan edelleen. M32
Mun miehellä on seitsemän autoa, iät 15 - 60 vuotta. Kolmella voi ajaa, loput projekteja.
Pitää olla uusi, valkoinen Audi. N48