Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OIen mies ja vauvakuume iskee

Vierailija
14.06.2023 |

Olemme 31v pari, loppuvuodesta 32v. Vaimolla vielä koulut kesken.

Ystäväpariskunnalla on aivan ihana 4v tyttönen, ja olen huomannut että muutkin lapsoset tuntuu kovin mukavilta.

Toki, se ei ole sama asia olla lapsen vanhempi, kuin olla joku kaveripariskunta joka saa virkeän lapsen hoitoon ja menee pitämään hauskaa vaikka hoplopiin.

Vaimo siis toppuuttelee. Itse sanon takaisin, että kaikenmaailman wt- aineidenkäyttäjätkin tekee lapsia ja saa ne aikuisiksi asti, että ei tässä kannata liikaa uhkakuvia luoda.

Kuitenkin puhuu kaikenlaista tunteidenkäsittelystä ja keskustelutaidoista, sun muista.

Pelkään itse, että olemme liian varovaisia, ja alamme yrittämään lasta liian myöhään, tai jos lapsen saisikin, niin 40v ei olisi enää samaa energiaa kuin nyt, huomaa selkeän eron kun vanhenee vuosi vuodelta jo nyt. :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimon koulu on loppu? Hän ehkä toivoo pääsevänsä hakemaan silloin töitä, jolloin lapsi voisi olla hidaste. Tämähän ei haittaa, jos otat runsaasti vanhempainvapaita ja teet lyhennettyä työpäivää. Keskustele tästä puolisosi kanssa. Muutenkin kuin että "olis ne lapset kivoja".

Kandi tehty, gradu vielä edessä. Kai se vielä vuosia vie.

Itse niinkin erityinen otus, että voisin jäädä mielelläni koti-isäksi kun vaimo käy töissä.

Kateellinen, kun veljellä oli korona-ajan vauva ja sai olla kokoajan kotona vauvelin kanssa.

T. ykä

Alapeukutin tätä, koska koin itse tuon korona-ajan vauvavuoden ja se oli helvettiä. Kun olet kaksin vauvan kanssa joka päivä ja yö, eikä ole mitään muita aikuiskontakteja kuin puoliso pari tuntia illassa niin siinä pehmiää pää. Nyt toki ei enää ole koronarajoituksia, joten on eri asia, kun pääsee kauppaan, tapaamaan ystäviä, vauvatreffeille ja harrastuksiin. Ja joku voi jopa tulla auttamaan vauvan kanssa. Koronan takia en saanut mitään apua. Eli ei ole mitenkään kadehdittavaa. Nukuin ensimmäisen täyden yön, kun vauva oli 8kk. Päiväunia vauva nukkui max 45min sykleissä, joten en ehtinyt nukahtaa päivisin ennen kuin vauva heräsi.

Puhu puolisosi kanssa asiasta realistisesti, että hän näkee sinun ymmärtävän, mitä vauva-arki voi olla. Ja sitoudu jäämään kotiin alusta asti, jos puolisosi pelkää menettävänsä mahdollisuutensa päästä kiinni työelämään.

Vierailija
42/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa löytää muitakin isäksi tulemisesta haaveilevia. Minulla on apn kanssa täysin samat ajatukset, mutta vaimo on ei halua vielä. Aikahan tässä loppuu kesken jos odottelee liikaa!

Paljonko ikää siellä?

Ap

30 vuotta tuli juuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla väärässä, mutta miksi tuntuu että parisuhteissa usein kohtaavat täysin vastakkaisilla toiveilla/arvoilla olevat ihmiset? Ap tulee mieleen että on otettu kuvankaunis vaimo ja nyt sitten tulee yllätyksenä, kun ei se omaa elämäänsä nykyisenä rakastava haluakaan uhrata kaikkea muuta lapsiperhe-elämää varten. Tai toisessa ketjussa tullut aktiiviurheilijamies joka pariutunut naisen kanssa joka enimmäkseen joutuu olemaan kotona ja kodinhoito ei jakaannu tasan.

Vierailija
44/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa löytää muitakin isäksi tulemisesta haaveilevia. Minulla on apn kanssa täysin samat ajatukset, mutta vaimo on ei halua vielä. Aikahan tässä loppuu kesken jos odottelee liikaa!

No, ainakin sulla on se nainen. kaikilla ei ole. yksin on turha kokeilla, ei tule kuin sotkua.

Vierailija
45/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla väärässä, mutta miksi tuntuu että parisuhteissa usein kohtaavat täysin vastakkaisilla toiveilla/arvoilla olevat ihmiset? Ap tulee mieleen että on otettu kuvankaunis vaimo ja nyt sitten tulee yllätyksenä, kun ei se omaa elämäänsä nykyisenä rakastava haluakaan uhrata kaikkea muuta lapsiperhe-elämää varten. Tai toisessa ketjussa tullut aktiiviurheilijamies joka pariutunut naisen kanssa joka enimmäkseen joutuu olemaan kotona ja kodinhoito ei jakaannu tasan.

On tosiaan kaunis, mutta tavattu 18 vuotiaina lapsosina ja lapset ei ole oikeastaan kuin tässä 30v korvilla tulleet puheenaikeeksi. Ei parikymppisinä kumpikaan halunnut lasta.

Eikä ole mikään kynnyskysymys, jos ei tule niin sitten ei tule. Voinhan vaikka itse olla tuhkamuna ja onneksi kavereilla on mukuloita.

T. Ykä

Vierailija
46/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä kodinhoidosta.

Setä kyllä hoitaa kodin, vaimo lähinnä sikailee :D

T. Ykä

Vierailija
47/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboi säännöllisesti niin loppuu tuo sekoilu.

Vierailija
48/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
49/49 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei HALUA lasta. Ymmärrätkö. Muuta perustelua ei tarvita.