Menin ottamaan hesarin digitilauksen viime vuonna
Ja nyt ne soittelee joka viikko eri numeroista. Ennen tätä mulle ei juuri kaupusteltu puhelimitse mitään. Hitto mikä ongelma tuostakin tuli. Älkää soitelko.
Kommentit (16)
Tämä on sanoma median palsta. Mitäpä luulette, poistuuko valituksenne täältä aika pian?
Vierailija kirjoitti:
Laita feikkinumero. Itse laitoin jonkun vanhan numero ja joku kärsii nyt jossain muualla...
Minä laitoin yhden sellaisen häirikön numeron. Siinäpähän soittelevat itselleen.
En lue vaikka ilmasiks sais. Hyi saasta.
Samoin täällä. En kylläkään koskaan vastaa, jännä, etteivät ole tajunneet vinkkiä. Koomisinta on kuitenkin se, että ne soittelee keskellä päivää, jolloin varmaan suurin osa ihmisistä on töissä. Kuvitteleeko ne, että töissä on aikaa jaaritella lehtitilauksista?
Etkö tajua soittaa sinne ja kieltää markkinoinnin
.
Vierailija kirjoitti:
.
En oo antanu lupaa markkinointiin tilaamalla
Vierailija kirjoitti:
.
Ihan samaa ajattelin, että voi hyvää päivää tätä nykyihmisen uusavuttomuutta. Ja iso osa yhtä avuttomia vielä komppaa mukana.
Miksi hitossa sinne pitäisi entisen asiakkaan soitella ja kieltää häirikkösoitot? Sanoma on törkeä paskalafka. Soittelu on aiheuttanut sen etten enää edes harkitse uusintatilausta. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.En oo antanu lupaa markkinointiin tilaamalla
Kannattaa lukea muuten ne tilaus- sun muut ehdot kunnolla, ennen kuin hyväksyy ne puolihuolimattomasti. Ymmärrän että se saattaa jäädä, kun innokkaasti tilaa edullista tarjousta. Varmasti olet hyväksyt myös tarjousehdotkin. Mutta et voi syyttää kun itseäsi nyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea muuten ne tilaus- sun muut ehdot kunnolla, ennen kuin hyväksyy ne puolihuolimattomasti. Ymmärrän että se saattaa jäädä, kun innokkaasti tilaa edullista tarjousta. Varmasti olet hyväksyt myös tarjousehdotkin. Mutta et voi syyttää kun itseäsi nyt :)
Joku sanomatyyppi siellä nyt hoitaa "asiakaspalvelua". Lopettakaa se spämmäys.
Uusin keino on vastata ja jättää puhelin pöydälle auki. Jossain vaiheessa huomaavat. Tämä tietty siinä tilanteessa, että olet yksin äänettömässä tilassa. Näin pääsin tilastokeskuksen häiriköijistä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sanomatyyppi siellä nyt hoitaa "asiakaspalvelua". Lopettakaa se spämmäys.
Ei muuten hoida, mutta olen työni puolesta tekemissä päivittäin ihmisten kanssa, jotka tekevät isojakin sopimuksia lukematta ehtoja. Sitten on turha vinkua julkisesti mitään jälkikäteen.
Onko liian vaikeaa vastata siihen puheluun kerran ja sanoa, että haluat puhelinmyyntikiellon ja vetoat GDPR:ään, jos jotain mussuttavat.
Vastaanotin tilaajalahjan lehden XX maksutta 4 kk. Tämän jälkeen on tullut joka ikisestä sanoman lehdestä tarjous sähköpostiin. Eikä voi kieltää kaikkia kerralla, vaan lehti kerrallaan pitää kieltää mainostaminen. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
.
Olen kieltänyt, ei minkäänlaista tehoa.
Sama ongelma. Todella ärsyttävää! Miksi tilausta ei voi tehdä ilman, että joutuu häiriköinnin uhriksi?