Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Inhoan rutiineja, mutta niitä pitää varmaan olla
14.06.2023 |
Ettei roskat keräänny kasoiksi ja tiskiallas täyty jne.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rutiineja mutta silti roskaa kerääntyy ja pölyä on joka paikassa.
Laitat rutiininomaisesti roskat väärään paikkaan ja keräät pölyä. Muuta rutiinisi niin, että laitat samantien roskat oikeaan paikkaan ja pyyhit pölyt. Terveisin äiti
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rutiinien noudattaminen ei todennäköisesti onnistu ajatuksella - inhoan mutta pitäs olla.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on rutiineja mutta silti roskaa kerääntyy ja pölyä on joka paikassa.