Oletko ikinä muutettuasi löytänyt jotain entiselle asukkaalle kuulunutta?
Minä löysin patterin takaa kissanlelun,semmoinen hiiri jossa kiinni höyhen ja kylppärin korkean kaapin päältä aikuisten vaippoja avaamattoman paketin.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Täyden roskapussin oli aiempi miespuolinen omistaja jättänyt roskakaappiin.
En arvostanut.
Oliko sukupuolen mainitseminen tässä yhteydessä tarpeellista?
Eteisen iso peili on edellisten jäljiltä. Kunnostin vain raamit ja ripustin paikoilleen.
Yhdessä aiemmassa vuokra-asunnossa (kalustettuna vuokrattu) lipaston takaa löytyi pieniä naisen vaatteita, hameita lähinnä ja vielä paketissa ollut Burberryn huivi. Hameet pakkasin hyväntekeväisyyteen ja huivi taitaa edelleen kulkea mukana.
Kaapin päältä piirrustuksia ja vesivärit
Peilikaapista hammasharjan ja kukkapenkistä muovisia sotilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyden roskapussin oli aiempi miespuolinen omistaja jättänyt roskakaappiin.
En arvostanut.
Oliko sukupuolen mainitseminen tässä yhteydessä tarpeellista?
#miesvihanäkyväksi keinolla millä hyvänsä
t. av-mamma
Boolimalja. Kaksi blinipannua (yläkaapin perällä). Aikani tutkailtuani otin käyttöön. Opin paistamaan blinejä varsin hyvin.
Puukko terä pystyssä ja tupakan tumppeja sekä nuuskapusseja pitkin pihanurmea paljastui keväällä lumen alta. Yäk
Ostettiin kiinteistö talvella.
Vierailija kirjoitti:
Pyykit oli jääneet kuivausrumpuun. En sitä itse käyttänyt, joten meni pitkään ennen kuin ne huomasin. En kehdannut enää kysellä, haluaako hän ne itselleen.
Edellinen asukas varmaan ennen pitkää muisti pyykkinsä unohtuneen mutta arveli, että sinulla on jokin fetissi, koska et koskaan ottanut yhteyttä, eikä uskaltanut kysellä alusvaatteidensa perään.
Keittiön vetolaatikosta löytyi tyhjä energiajuomatölkki ja avaamaton pieni jekkupullo. Jälkimmäisen ajattelin jättää kiertopalkinnoksi seuraavalle, jos ikinä tästä pois muutan.
Ohi aiheen mut kerran hotellihuoneen vuoteen patjojen välistä olen löytänyt t-paidan.
Häkkivaraston täynnä tavaraa, näytti lähinnä siltä että edellinen asukas oli unohtanut koko varaston olemassaolon sillä se ei ollut mitään pelkkää vanhaa roinaa. Eipä kuitenkaan ikinä tullut niitä hakemaankaan, yrityksistämme huolimatta. Sattui sentään olemaan samaa kokoa kuin minä, lasketteluvälineitä käytin monta vuotta ja luistimet minulla taitaa olla vieläkin.
Muutimme rivariin ja takapiha oli ihan villiintynyt, heinää polviin asti. Siistimisen jälkeen löysimme koiran puruluun, barbin pään ja hitosti tupakantumppeja.
Ihan hyviä kalusteita jätti varmaan 1000e edestä. Otettiin mukaan kun taas muutettiin.
Huoneen kaapista löytyi kaapin oveen oven sisäpuolelle liimatun lehdestä leikatun otsikon , jossa luki, että Kaikki miehet ovat sikoja!
Nauratti, ja näytin sitä lehtileikettä aviomiehelleni.
Makeat naurut sain. Huone oli käsittääkseni ollut perheen nuoren naisen huone.
neuloja
tarjottimen
seinätarroja
sotkua
Opiskelija-asunnosta löysin muuttaessani vuonna 2011 edellisen asukkaan alastonkuvat. Tiedän, että oli juuri edellisen asukkaan, sillä hän esitteli asuntoa minulle. Alastonkuvat olivat siivouskomeron siinä lukittavassa osassa kirjekuoressa. Selvästi unohtuneet sinne.
Semmosen mini miesfiguurin. oisko jostain tv-ohjelmasta.
Joulupallon keittiön kaappien alta. Lasten tarran lattialistan alta.
Keittiön allaskaapista löytyi viisi muovikassillista siististi viikattuja muovikasseja. Eipä tarvinnut vähään aikaan hankkia kauppakasseja/roskapusseja.