Yksin syntymäpäivänä
Huomenna on mun syntymäpäivä, jonka vietän yksin. Työpäivän jälkeen siis.. On minulla koira. Ystävä peruutti tulon ja sanoi, että voidaanko juhlia sun synttäreitä myöhemmin.
Olen kyllä hyvin itsenäinen luonne, nyt vaan alkoi jotenkin harmittaa. Eikö niin, että täysin yleistä olla yksin syntymäpäivänä?
Kommentit (25)
Mikset juhli synttäreitä viikonloppuna ( niinku normaalit ihmiset)?
Mitä olit suunnitellu synttäreille, ennenku ystävä perui?
Miten paljon alle 12-vuotias olet?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olit suunnitellu synttäreille, ennenku ystävä perui?
En kummempia. Ehkä oltaisiin käyty kahvilassa tai syömässä ja rupateltu minun luona.
Ap
On yleistä. Ei kukaan juuri sinä syntymäpäivänä mitään normaalista poikkeavaa tee. Jos joku juhlat järjestää niin sekin menee yleensä eri päivälle.
Paljon onnea! Menette sitten myöhemmin kaverin kanssa. Mene vaikka koirasi kanssa jäätelölle.
Kahvia ja sohvalla istumista. Ei siinä ystävä nyt paljoa missaa, varsinkin jos sano et juhlitaan myöhemmin. Siis juhlitaan.
Joskus voi käydä työpäivän jälkeen ettei jaksa. Ehkä silläkin masentaa vaisut synttärisi ja päätti olla tulematta.
Jos haluaa juhlia synttäreitään tms niin voi juhlia vaikka kuukautta myöhemmin tai milloin vain. Varsinkin moni on siirtänyt juhlimisen sopivammalle ajankohdalle.
Täytin juuri vuosia. Keitin kahvit ja söin koko kakun yksin. Onnittelin itseäni. Onnea sinullekin!
Mäkin olin ja tein sitten itsekseni kivoja juttuja. Kävin ulkona syömässä ja leffassa. Ostin irttareita mukaan. Oli ihan kiva setti ja vähän eros arjesta kuitenkin.
Ei tule mieleen koska viimeksi olisi ollut syntymäpäivänä jotain julistamista. Viime vuonna käytiin muutama päivä myöhemmin piknikillä kavereiden kanssa.
Perjantaina on taas synttärit ja ihan normaalisti olen sen päivän töissä ja illan teen omia arkijuttujani.
Noniin, nyt on syntymäpäivä. Olen kyllä niin väsynyt, että en jaksanut edes käydä kaupassa. Syön sitten pakasterasiasta eilistä kanaa ja nuudelia...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää😀
Kiitos!
Ap
Hyvää synttäriä, jee! Mäkin oon yleensä yksin, äiti ja veli soittelee tai laittavat kortin. Ystävät eikä edes seurustelukumppanit ei koskaan muistanu. Mut eipähän muut sitte tiiä että vanhenee eli ne voi sitte laskee iästä pois, hih.
Minäkin vissiin ja täytän sentään 40 :(
Mies uhkaili että hän ei lähde mökille vaikka lupasi.
Minä olen järjestänyt synttäreitä ihan vaan itselleni ja on ollut tosi mukavaa. Varasin hotellihuoneen, kävin vaahtokylvyssä, siemailin kuohuvaa, kuuntelin musiikkia. Hain leipomosta erilaisia kakkupaloja.
Mieti millaista se on ruuhkavuosien puristuksissa jollain äiteillä, kun koko perhe unohtaa synttärit ja vaan vaatii itselleen jotain ihan koko ajan. Silloin sitä on todella yksin, vaikka ei koskaan yksin saakaan olla.
Iän myötä näin käy, hyvin se menee. Tee jotain kivaa, osta herkkua, mene lenkille koiran kanssa nauttimaan kesästä.