Deittisovellus Valo. Onko mistään kotosin?
Tinder ei innosta pinnallisuuden takia. Onko Valo yhtään sen parempi?
Kommentit (45)
Tarjontaa vähemmän kuin Tinderissä, ja paljon samoja naamojakin.
Minulla kuitenkin toimi, parisuhde löytyi, 2 vuotta yhdessä nyt.
Minulla miehenä 20 tykkäystä, naisellani oli tuhat tykkäystä!! Eli naisella on täälläkin valinnan varaa.
Oma käyttö kokemus siis kahden vuoden takaa.
Markkinoidaan jonain uskovaisten paikkana, mutta ihan samaa porukkaa siellä on, kuin Tinderissä yms. Ei mikään estä liittymästä, vaikkei kristilliset arvot kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tarjontaa vähemmän kuin Tinderissä, ja paljon samoja naamojakin.
Minulla kuitenkin toimi, parisuhde löytyi, 2 vuotta yhdessä nyt.
Minulla miehenä 20 tykkäystä, naisellani oli tuhat tykkäystä!! Eli naisella on täälläkin valinnan varaa.
Oma käyttö kokemus siis kahden vuoden takaa.
Mulla vanhana naisena on 100 tykkäystä. Ei silti yhtään matchia. Luulen, että algoritmi ei tarkoituksella näytä mulle näitä miesprofiileja, koska käytän ilmaisversiota. Siis mullekin näytetään pääasiassa ihan mahdottomia profiileja; sellaisia, joille ei tule tykkäyksiä tai ovat selvästi feikkejä.
Olin joskus maksanut 6 kk, eikä siitäkään jaksosta ollut mitään hyötyä. Silloin näin, että minusta olivat tykänneet nuoret klopit. Ei tullut matcheja, koska olen tositarkoituksella liikkeellä ja olen uskossa. Nykyään voi maksamalla rajata ne, jotka saavat nähdä oman profiilin. Esim. vain ne, joista olet itse tykännyt.
Olen vierailija 36
... jatkoa tuohon aikaa tuosta on 2,5 kk, viikon verran viestiteltiin tuolla sovelluksessa, vaihdettiin puhelinnumerot ja jatkettu whatsapissa.
Päivittäin ollaan viestitelty, soitettu muutaman kerran viikottain, muutama videopuhelu.
Keskustelut meillä on ollut tosi avoimia ja heti alusta asti oli tunne, että on sama arvomaailma ja uskomme samoin.
Minä olisin valmis näkemään jo, mut hän ei vielä, tiedän kyllä syyt miksi ei. Välimatkaa meillä on useampi sata kilometriä, tapaaminen ei onnistu hetken mielijohteesta, se pitää järjestää.
Molemmat olemme kokeneet, että emme ehkä muualla olisi tavanneet, tuo sovellus oli meille Jumalan johdatusta.
Vielä en osaa sanoa, johtaako tämä avioliittoon, Molemmat toki sitä haluaisimme, aika näyttää.
Eikö siellä tai kaikissa deittiapeissa voi laittaa ikähaarukan? Eli jos laittaa vaikka max 25-vuotias, niin setämiehet ei pääse ottamaan yhteyttä?