Deittisovellus Valo. Onko mistään kotosin?
Tinder ei innosta pinnallisuuden takia. Onko Valo yhtään sen parempi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti. Ehkä oottelen et joku tulee kotoo hakemaan. En ole uskovainen, en edes tapauskohtainen enkä ole koskaan kuulunut kirkkoon. Tosin olen kyllä aika konservatiivinen
-ap
Nyt on vaikka mitä tapahtumaa kaupungit täynnä ja uusia festareitakin pukkaa enemmän kuin sieniä sateella. Ehkä jotain sinuakin kiinnostavaa? Sinne vaan niin ei tarvitse kotona ketään odotella.
Oon 18 ja 99,9% yhteydenotoista tulee isäni ikäisiltä ja yli. Suurin osa on uteluita et oonko neitsyt.
Mä yritin aloittaa kahdesti. Ensimmäisen kerran katkaisin, kun en ollut ehtinyt mitään vielä itsestäni kertoa ja tulikin monta viestiä, että se ja se on tykännyt profiilistasi. Ajattelin ett mitä hittoa, eihän tää voi olla tottakaan.
Toinen kerta päättyi yhtä lyhyeen, kun olin ajatellut että kattelen kuvia rauhassa ja tutustun profiileihin. Sähköpostiini ilmestyi profiiliehdotuksia parissa tunnissa niin paljon, etten enää perässä pysynyt. Muut sähköpostit jäivät valovuosien päähän ja niitä piti etsiä.
Se siitä rauhasta. En kestä tollasta, tuli heti stressitekijöitä elämään. Lopetin kokonaan, enkä enää kolmatta kertaa aio yrittääkään.
Satananpalvojat, eli vihervassut ovat valloittaneet senkin saitin. Ikävää.
Pettymys. Kun sovitaan treffit niin poistaa minut. Väitti itseään uskovaiseksi. Harmittaa että kulutin aikaa tohon kun olisi parempaakin tekemistä. Mieluiten nään nopsaa kun viestittely ei vain kerro kaikkea (kokemusta siitä) ja se on näköjään joku turnoff??? Outoa on se että 8v nuoremmat miehet tulee iskemään muualla oikeassa elämässä
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
Kusin 350€ vastaavaan datexcite.com petokseen
Olen pohjois-pohjanmaalta ja ilmainen versio näyttää osumia pk-seudulta ja ulkomailta vaikka siinä on painota sijaintitietoa laitettu päälle.
Aika turha ominaisuus jos ei toimi. Pelkkä naama luettelo.
Hyvä, jos haluat deittailla satanisteja. Ovat siellä isosti edustettuina.
Pakottaa valitsemaan seurakunnan, entä jos ei kuulu kirkkoon?
Vierailija kirjoitti:
Pakottaa valitsemaan seurakunnan, entä jos ei kuulu kirkkoon?
Onko siellä Saatanan kirkko vaihtoehtona?
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole kuin vapaiden suuntien yksinhuoltajaäitejä etsimässä miestä. Huono tarjonta, vähän käyttäjiä ja kallis käyttää.
Oivoi. Eikö sielläkään ole max 25-vuotiaita neitsyt missejä vapaasti tarjolla kaikenikäisille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusin 350€ vastaavaan datexcite.com petokseen
Kuinka epätoivoinen pitää olla?
Vierailija kirjoitti:
Satananpalvojat, eli vihervassut ovat valloittaneet senkin saitin. Ikävää.
Höpö höpö. Oletko ajatellut hakea apua? Edelleenkin vihreät on oikeistopuolue. Vasemmistolaisen ei tarvitse olla vihreä. Itse palvon vain Jeesusta
T. Vasemmistolainen
Tuo sivustohan on tarkoitettu kristityille, suuntia oli useampi.
Itse liityin vajaa viikko sitten, valitsin oman suunnan, laitoin ikähaitarin minkä ikäisiä etsin.
Reilu kymmenen ihmistä antoi, kaikki oli samaan uskontosuuntaan kuuluvia ja tuolla ikähaitarilla. Tässä ajassa on tullut viis tykkäystä, näistä neljälle laitoin tykkäyksen vastaan. Kaksi ei ole kirjoittanut mitään, yhden kanssa muutama viesti.
Yhden kanssa ollaan monta päivää viestitelty, hyvältä tuntuu tutustuminen, treffeille ei edes olla haluttu. Jo muutaman viestin jälkeen tuli olo, että tämä ihminen uskoo just samallatavalla kuin minäkin.
Elämä näyttää, roihahtaako tästä rakkaus vai jääkö ystävyydeksi.
Pahempi on, kun Tinder
Ottaa rahat ja näyttää vain 500km päästä.
Käytännössä perustuu petokseen.
Samoja naamoja tullut vastaan kuin tinderissä. Itsellä ei ole sitä maksullista versiota, mutta jostain syystä näyttää toisella puolella suomea asuvien profiileja ja omalla alueella tuon käyttäjiä on tosi vähän. Varmaan voi toimia jos on valmis treffailemaan kauempaa tai muuttamaan.
Valo oli ihan pimeä. En voi suositella.