Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala suhde

Vierailija
13.06.2023 |

Hei, olen 21-vuotias nuori nainen. olen about viikko sitten eronnut poikaystävästäni. Pakko purkaa jonnekkin aihetta, hän oli väkivaltainen, pahoinpiteli (kerran melkein kuristi tajuttomaksi kun oli ottanut rauhoittavia vaikka ne ei hänelle sovi eikä ole edes reseptillä). Lisäksi on ollut henkistä väkivaltaa, kiristystä uhkailua yms. Sain viimesyksynä opintolainan josta meni ainakin tonni hänelle koska suuttui aina jos en suostunut laittaa rahaa, olevinaan en välittänyt ja ollut tasa-arvoinen jos en siirtänyt. Monta pahoinpitelyä ja suuttumisia ties mistä. Kerran suuttui kun oli unohtanut puhelimensa kouluun ja aamulla raivosi että oli minun syy että myöhästyi koulusta, koska minä en herättänyt enkä laittanut herätystä vaikken kuullut että hän sitä olisi pyytänyt, sitten kiristi minua lainaamaan sukulaisiltani ja kavereilta rahaa hänen koulukyytiin jota ei tietenkään maksanut minulle ikinä takaisin. Sinä iltana/päivänä suostuin lainaamaan varapuhelintani hyvää hyvyyttäni että saisi kavereihin yhteyttä. Mitä tekee hän, menee mun messengeriin laittamaan kaikille viestiä ilman lupaani "onko lainaa rahaa?". Ja kerran olin hänelle velkaa jonka lupasin maksaa kun on rahaa mutta meni vaihtamaan tietokoneeni salasanan eikä suostunut kertomaan sitä ennenkun maksan. Jouduin taas lainaamaan kaverilta rahaa että saan salasanani takaisin josta minä tietenkin sitten jäin velkaa. Onhan noita, pelkäsin siinä suhteessa poikaystävääni, ne raivokohtaukset oli ihan kamalaa kun hän saattoi käydä käsiksi. Anteeksi sekava teksti oli pakko päästä purkamaan tätä ahdistusta, mutta nyt se on ohi onneksi. Varmasti kestää päästä kaikesta yli. Kiitos jos luit kokonaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen tarinan väkertelit tähän iltapäivään. Onhan työhakemukset tehty ja olethan aktiivisesti aina soitellut perään?

Vierailija
2/4 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, nää provot vaan ei ole sun juttu. Mitä enemmän tekstiä sen kankeampi ja epäuskottavampi tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen tarinan väkertelit tähän iltapäivään. Onhan työhakemukset tehty ja olethan aktiivisesti aina soitellut perään?

Sori vaan mut tää on tositarina.

Vierailija
4/4 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli

Ripuli

Ripuli on löysää kakkaa

Ripuli

Ripuli

Ripuli on löysää kakkaa

Ripuli