Kuinka pitkään jatkuneen pettämisen / salasuhteen voisit antaa anteeksi tai voisitko?
Tuon toisen ketjun "inspiroimana". Itsehän en luultavasti voisi lainkaan antaa anteeksi jos luottamus petettäisiin ja selän takana jotain värkättäisi.
Kommentit (8)
Miksi minun pitäisi antaa anteeksi asioita, joilla on loukattu minua täysin tietoisesti?
N48
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi antaa anteeksi asioita, joilla on loukattu minua täysin tietoisesti?
N48
Tämä.
Pettäminen on aivan normaalia näin vuonna 2023, fossiilien on vaikea ymmärtää tämä.
Kertapettämisen voisin antaa "ehkä" anteeksi, mutta salasuhdetta en.
Tunteet on pelissä, kun muodostetaan suhteita (tapahtui tämä sitten salassa tai ei). Kolmannen osapuolen päästessä pariskunnan väliin ja seksin tullessa prioriteetiksi, voidaan sanoa että parisuhde on jo menetetty.
T; tuntematon
Minulla oli aikoinaan opettajakollega, jonka mies seurusteli aivan avoimesti nuoren naisen kanssa, vaikka oli kollegan kanssa naimisissa. Tilanne oli julkista tietoa. Mies oli töissä toisessa kaupungissa ja tapasi päivittäin tätä toista naista. Suhde kesti vuosikausia. Kollega ei eronnut. Itse olisin moisen herran laittanut matkoihinsa vähemmästäkin.
Käyt edes kerran vieraissa -> ole hyvä ja poistu, äläkä enää koskaan yritä takaisin.
Suomessa mies joka pettää yleensä jatkaa sitä. Ei taida olla kaikilla kertaerehdys. Paatuneita pelimiehiä riittää ja heidän alkoholeja.
No en. En anna anteeksi edes yritystä, siis kaikenmaailman chattejä tms. viestittelyjä, vaikka ne viattomalta alkuun näyttäisivätkin.
Nyt lähdinkin tämmöisestä suhteesta, siinäpä netissä yrittelee. Ei sitä kukaan täysjärkinen katso, ja näin hullullekin jo riitti.