Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän liitto loppui kun mies jäi kiinni toisesta suhteesta joka oli jatkunut jo yli vuoden.

Vierailija
07.12.2006 |

Hän oli jo tutustunut tämän naisen lapsiin ym. Meillä kotona kaksi lasta, pienempi vasta pari kk kun suhde alkanut. Kaiken tämän jälkeen mies vaan jatkaa valehtelua, miten ihmeessä voidaan hoitaa ja sopia lapsemme asioita kun hänen sanaan ei ikinä voi luottaa. Ja tuntuu se ihan helvetin nöyryyttävältä kun tietää että toinen puhuu paskaa suoraan päin naamaa.

Haluaisin kauas pois tämmöisen ihmisen luota! Mutta en pääse lasten takia. Tuntuu että minun pitää uhrautua ja ottaa vastaan kaikki paska mikä mies mulle eteen laittaa, hän sen sijaan voi tehdä mitä vain milloin vain...

On se niin väärin! Ja miten minä jaksan?? Neuvoja??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi et pääse pois? Tai pikemminkin, miksi et heitä miestä sieltä teidän kodistanne pihalle? Hänhän se on aviorikkoja! Pidä puolesi nainen! Älä jää tossun alle! Voimia!!!

Vierailija
2/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki tiet ja nurkat vaan muistuttavat mieleen valhetta jota elin... En katso että voin muuttaa koska lapset ei näkisi isäänsä niin usein silloin. Muuten lähtisin, koska mun sukulaiset ovat muualla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pientä asiaa ja pikku hiljaa kunnes rysähti...

ap

Vierailija
4/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle jaksamisia. En osaa neuvoa mitenkään. Kamala mies.

Vierailija
5/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tehtäväsi ei ole tuhlata omaa elämääsi pitämällä huolta miehen ja lasten suhteesta, se on miehen tehtävä. Sinä voit olla lapsillesi tukena jos mies ei suhdetta lapsiinsa pidä, mutta älä heitä omaa elämääsi hukkaan sen takia! Sinun ja lasten on parempi olla teistä välittävien ihmisten luona! Muuta sukulaisten lähelle ja korjaa elämäsi kuntoon. Jonakin päivänä löydät miehen, joka todella arvostaa sinua!

Vierailija
6/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinun tehtäväsi ei ole tuhlata omaa elämääsi pitämällä huolta miehen ja lasten suhteesta, se on miehen tehtävä. Sinä voit olla lapsillesi tukena jos mies ei suhdetta lapsiinsa pidä, mutta älä heitä omaa elämääsi hukkaan sen takia! Sinun ja lasten on parempi olla teistä välittävien ihmisten luona! Muuta sukulaisten lähelle ja korjaa elämäsi kuntoon. Jonakin päivänä löydät miehen, joka todella arvostaa sinua!

Vierailija
7/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä muutat lastesi kanssa ihan mihin haluat -vaikka kiinaan. Ja jos se " mies" on lastensa arvoinen, niin pitää kyllä yhteyttä matkankin päästä. Naurettavaa, jos joku on sinun antanut ymmärtää ettet voisi muuttaa, älä usko.

Vierailija
8/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että sinä muutat lastesi kanssa ihan mihin haluat -vaikka kiinaan. Ja jos se " mies" on lastensa arvoinen, niin pitää kyllä yhteyttä matkankin päästä. Naurettavaa, jos joku on sinun antanut ymmärtää ettet voisi muuttaa, älä usko.

Vierailija
9/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin miehen ulos kodistamme ja muutaman kuukauden kuluttua muutin useiden satojen kilometrien päähän lasten kanssa.

Vaadin lastenvalvojalla yksinhuoltajuutta ja tähän mies suostui.

Kasvatan lapset yksin ja jos minä pärjään tulet sinäkin pärjäämään. Muutin samaan maakuntaan missä on lähisukulaisia. Olen saanut uusia ystäviä ja lapset ja minä pärjätään.

Ensimmäiset vuodet oli tietty vaikeita ja hankala oli sietää sitä petetyksi tulemista. Lapsille isä on luonnollisesti tilanteessamme etäinen.

Vierailija
10/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hankaloittaa kaiken minkä vaan pystyy. Olisin ikionnellinen jos saisin yksinhuoltajuuden, mutta tiedän että hän ei ikinä suostuisi siihen.

Onneksi kirjoitin tänne tänään! Alan saada rohkeutta lähteä. Tai antaa itselleni luvan lähteä, ei se niin rohkeudesta kiinni ole ollut...

ap

Vierailija:

Minä heitin miehen ulos kodistamme ja muutaman kuukauden kuluttua muutin useiden satojen kilometrien päähän lasten kanssa.

Vaadin lastenvalvojalla yksinhuoltajuutta ja tähän mies suostui.

Kasvatan lapset yksin ja jos minä pärjään tulet sinäkin pärjäämään. Muutin samaan maakuntaan missä on lähisukulaisia. Olen saanut uusia ystäviä ja lapset ja minä pärjätään.

Ensimmäiset vuodet oli tietty vaikeita ja hankala oli sietää sitä petetyksi tulemista. Lapsille isä on luonnollisesti tilanteessamme etäinen.

Vierailija
11/11 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teijän lapset tähän vosuun sun huomaamatta?