Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin rannalla, minne kamat uimisen ajaksi?

Vierailija
12.06.2023 |

Mitä niksejä teillä on?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassiin. Katselen jonkin aikaa ympärilleni ja kun löydän jonkun täyspäisen näköisen, pyydän, että jos se voisi pitää silmällä mun kassia, sen aikaa kun käyn uimassa, vessassa tai suihkussa. Tähän mennessä on aina toiminut. Teen tietysti itse saman vastapalveluksena. Ihmiset usein siitä ilahtuu.

Rannalla kerran joku kysyi, voisinko muutaman minuutin huolehtia sen kassista. No tunnin siinä odotin ja ihmettelin, miten ventovieras oli niin luottavainen. Oli sellainen ongelma, että mulla oli kiire rannalta pois, mutta en voinut lähteä, kun oli jonkun ventovieraan tavarat huolehdittavana ja kyseistä heppua ei näkynyt missään. Ei ollut kivaa. Noin tunnin päästä tuli hakemaan tavaransa. 

Minulta pyydettiin kerran samaa junassa. Että voisinko vahtia kamoja sillä aikaa kun omistaja käy ravintolavaunussa. Ei ollut kivaa olla vastuussa jonkun vieraan tavaroista ja varsinkin kun omistaja viipyi ja asema, jolla minun piti jäädä pois, alkoi lähestyä. Tietysti olisin voinut vain jättää tavarat oman onnensa nojaan ja jäädä pois junasta, mutta ikävältä sellainenkin olisi tuntunut. Onneksi omistaja tuli ajoissa takaisin.

Mutta siis, älkää pyytäkö vieraita ottamaan vastuuta tavaroistanne. Toinen saattaa tuntea sen rasitteeksi, vaikka ei kehtaakaan kieltäytyä.

Vierailija
22/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

R**jen väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassiin. Katselen jonkin aikaa ympärilleni ja kun löydän jonkun täyspäisen näköisen, pyydän, että jos se voisi pitää silmällä mun kassia, sen aikaa kun käyn uimassa, vessassa tai suihkussa. Tähän mennessä on aina toiminut. Teen tietysti itse saman vastapalveluksena. Ihmiset usein siitä ilahtuu.

Rannalla kerran joku kysyi, voisinko muutaman minuutin huolehtia sen kassista. No tunnin siinä odotin ja ihmettelin, miten ventovieras oli niin luottavainen. Oli sellainen ongelma, että mulla oli kiire rannalta pois, mutta en voinut lähteä, kun oli jonkun ventovieraan tavarat huolehdittavana ja kyseistä heppua ei näkynyt missään. Ei ollut kivaa. Noin tunnin päästä tuli hakemaan tavaransa. 

Siis saitko sä palkkaa siitä vahtimisesta vai miksi ihmeessä et lähtenyt lätkimään? Tuskin se kaveri edes muisti että on keltään moista palvelusta kysynyt.

Ja tuo on mielestäni huonoin mahdollinen vinkki muutenkin. Ensinnäkin tilaisuus tekee varkaan, ja toiseksi kaikenmaailman peliongelmaiset semi-sekakäyttäjät saattavat näyttää ihan "tavallisilta". En ikinä tarkoituksella kiinnittäisi kenenkään muun huomiota rantakassini mahd. arvokkaaseen sisältöön.

Ap, leikkaa tyhjästä aurinkorasvaputelista pohja pois, sujauta luuri sinne ja sulje pohja. Tuskin moni pöllii aurinkorasvaa.

Vierailija
24/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet rannalla yksin niin kuka ne kamat veis?

Ahti

Tai Näkki?

Vierailija
25/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häppäreiden väliin.

Vierailija
26/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarannalla vois olla semmonen säilytysboxi, josta sais avaimen renkulalla jalkaan :) Pitäis olla sitten tietenkin erillinen rakennus, missä se boxi olis.

En ota mitään arvokasta ikinä mukaan. Uidaan aina lähellä rantaa,että on näköyhteys tavaroihin ja vaatteisiin :) tai joku jää rannalle vahtimaan

Vierailija
27/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ongelmia kun on pakko olla puhelin mukana joka paikassa. 

Miksi pitää olla? Minulla jäi perjantaina puhelin kotiin kun lähdin töihin ja ihan hyvin pärjäsin koko päivän.

Vierailija
28/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häppäreiden väliin.

Vierailija
29/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepussiin ja Jeesusteipillä nilkkaan kiinni.

Vierailija
30/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita vaippaan, harvempi tonkii tai pöllii

Vierailija
31/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häppäreiden väliin.

Ei kaikilla ole samanlaisia velhonhihoja kuin sulla.

Vierailija
32/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka niksi on, että mukaan ei oteta mitään arvokasta. Korut ja lompakot jätetään pois, eikä mitään olkalaukkua mukaan, vaan mahdollisimman rantalaukulta näyttävä iso kassi jossa on pyyhkeet ja kaikki kamat. Puhelimen jemmaat sinne pohjalle sitten ja otat paikan läheltä vesirajaa, niin että suurinpiirtein näet omat kamasi.

Miksi se puhelin pitää edes olla mukana? :D "Eka niksi on, että mukaan ei oteta mitään arvokasta". Ilmeisesti puhelin sulle jo jokin kädenjatke?

En ole se jota lainaat, mutta itse käytän puhelinta rannalla kellona ja herätyskellona. En halua palaa.

Rannekelloni taas on arvokkaampi kuin puhelimeni. Tosin ehkä voisi tätä varten satsata johonkin parin euron herätyskelloon.

Vierailija
33/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge ne anaaliin.

Vierailija
34/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta pyydettiin kerran samaa junassa. Että voisinko vahtia kamoja sillä aikaa kun omistaja käy ravintolavaunussa. Ei ollut kivaa olla vastuussa jonkun vieraan tavaroista ja varsinkin kun omistaja viipyi ja asema, jolla minun piti jäädä pois, alkoi lähestyä. Tietysti olisin voinut vain jättää tavarat oman onnensa nojaan ja jäädä pois junasta, mutta ikävältä sellainenkin olisi tuntunut. Onneksi omistaja tuli ajoissa takaisin.

Mutta siis, älkää pyytäkö vieraita ottamaan vastuuta tavaroistanne. Toinen saattaa tuntea sen rasitteeksi, vaikka ei kehtaakaan kieltäytyä.

Tai sitten itse sanot heti, että 15 min korkeintaan.

Vierailija
35/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häppäreiden väliin.

Ei kaikilla ole samanlaisia velhonhihoja kuin sulla.

Olen kylläkin mies.

Vierailija
36/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa katsoa toisten tavaroita, jos käyvät vessassa tai ostamassa ravintolasta jotain.

Vierailija
37/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli vinkki että laittaa vaipan sisään (sellaisen käytetyn näköisesti taitellun). Se riski tietysti on että joku vie käytetyn vaipan roskiin rannalta, eihän se sinne kuulu.

Vierailija
38/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kantsisi jaella näitä vinkkejä rosvojen luettavaksi.

Vierailija
39/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata vetää kamaa jos on lähdössä uimaan

Vierailija
40/74 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka niksi on, että mukaan ei oteta mitään arvokasta. Korut ja lompakot jätetään pois, eikä mitään olkalaukkua mukaan, vaan mahdollisimman rantalaukulta näyttävä iso kassi jossa on pyyhkeet ja kaikki kamat. Puhelimen jemmaat sinne pohjalle sitten ja otat paikan läheltä vesirajaa, niin että suurinpiirtein näet omat kamasi.

Miksi se puhelin pitää edes olla mukana? :D "Eka niksi on, että mukaan ei oteta mitään arvokasta". Ilmeisesti puhelin sulle jo jokin kädenjatke?

En ole se jota lainaat, mutta itse käytän puhelinta rannalla kellona ja herätyskellona. En halua palaa.

Rannekelloni taas on arvokkaampi kuin puhelimeni. Tosin ehkä voisi tätä varten satsata johonkin parin euron herätyskelloon.

Eikö olekin tervettä hommaa tuo auringon palvominen. "Paistomittarista" vain seuraat ettei lihasta tule ylikypsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän