Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa päättää!

Nini
12.06.2023 |

Mies saa välillä raivareita, sanoo, että minä ajan hänet siihen tilaan. Viimeisimpana raivos nii et veti vessanoven auki, vaikka oli lukossa! Olin siellä paossa. No nyrkit heilui seinille, nii et kädet turvoksissa ja verillä, mua ei satuta fyysisesti. Lapsia useampi, naapuri haki nekun kävin pyytään. En tiiä mitä teen. Historia toistaa itseään, vaikka kuin luvattu et ei enää raivota. En tykkää hänen yöjuhlimisesta, kun seuraava päivä menee sohvalla jne.. Minä oon kaikkeen syypää, vaikka olen 36v ja tylsä ihminen, kun en tykkää juhlii öitö, normi arki parasta, tietty välillä retkiä ja hotellilomia jne.. Mut en juo känniin jne.. En edes tiedä mikä on enää normaalia.. Ehkä pitäs erota, mut joku mua pidättelee.. En ees osaa mitään yksin, käyn töissä jne.. Mut kun yhessä oltu, niin hoitanut paljon asioita, vakuutukset, veroilmoitikset jne...
Ikää hänellä 40+ muuttuko enää? Ei ollut tälläinen kun alle 20v siihen ihastuin. Muuttunut koko ajan pahemmaks.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/3 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskin provo, mut kulissit pitänyt tähän asti. Nyt ainoo joka tietää on naapuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, helppohan tuo päätös on. Jäät kärsimään tietenkin. Onhan se kuitenkin auttanut joskus.