Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesälomat lusittu niin minkä verran sinulle jäi syksyä&talvea ajatellen lomapäiviä jäljelle?

Vierailija
12.06.2023 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 lomapäivää ja 60 saikkupäivää.

Vierailija
22/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesällä saldovapaat pois, lomarahat vapaana ja hiukan lomaa, yhteensä lomailen 8 viikkoa. 31 päivää jää talveen. Kaupungilla olen töissä ja kaupungintalo on kiinni heinäkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän viikkoa kesällä, talveen jää viikko syksylle, kolme joulunaikaan, ja viikko keväälle. Ope lukiossa.

Vierailija
24/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 päivää jää kesäloman jälkeen.

Vierailija
25/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 viikkoa lomaa joka vuosi. vähemmällä ei jaksaisi tehdä mitään. nyt riittää virtaa vaikka mihin. ukko pitelee puolet vuodesta lomaa. kuinka te jaksatte raataa noilla muutaman viikon lomapätkillä?

Vierailija
26/26 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä jos monet ottavat lomaa heti kesäkuussa. Onko silloin jotain mielekästä tekemistä tai jossain tilaa paremmin kuin myöhemmin kesällä? Ovatko tietyt viikot tai kuukaudet erityisen haluttuja työpaikalla?

Jännä se miten monella työpaikalla on kiertävät lomat. Itse olin viime kesänä heinäkuussa, nyt kesäkuussa. Ja yhtenä kesänä oli mukava vuokrata mökki pohjoisesta ennen varsinaista lomakautta. Oli hiljainen mökkikylä, halpa mökkivuokra ja kylpylässä oli meidän perheen lisäksi vain pari muuta ihmistä. Tuntui, kun koko kylpylä olisi ollut yksityiskäytössä.

Ja kesäkuussahan on mielekästä tekemistä koko maassa, jos et sitä tiennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan