Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä sinulla lakkasi olemasta täydellinen kroppa?

Vierailija
12.06.2023 |

Minulla 47.

Mutta ei se minua haittaa, vähän vanhempana voi ollakin vähän epätäydellisempi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla alkaa olemaan ikääntymisen merkkejä, mutta onhan hän jo ylittänyt 50 vuosimerkin

Vierailija
2/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... olen aina ollut käytännössä vyötäröton tasapaksu, joten hoikimmillaankin (oikeasti hoikkana) minulla ei ole ikinä ollut täydellinen kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan yltänytkään sille tasolle.

Vierailija
4/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinalla alkaa olemaan ikääntymisen merkkejä, mutta onhan hän jo ylittänyt 50 vuosimerkin

Kenestä sä nyt oikein puhut? Tässä kysytiin Minkä ikäisenä sinulla lakkasi olemasta täydellinen kroppa?

Vierailija
5/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko täydellisyyteen, mutta olen aina pitänyt kroppaani ihan hyvänä ikäisteni sarjassa.

Vierailija
6/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edelleen, ei ole amputoitu yhtään raajaa eikä poistettu edes umpisuolta. Muutama viisaudenhammas on kyllä vedetty irti, lasketaanko ne? Jos lasketaan, niin 18-vuotiaana lakkasi olemasta täydellinen kroppa, silloin piti eka visuri poistaa. 

Vierailija
7/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut sitä koskaan 😳

Vierailija
8/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 35-vuotiaana, selkä hajosi ja liikunta käytännössä loppui. Nyt olen 45 eikä asia haittaa, ymmärrän että maailmassa on tärkeämpiäkin asioita.

Vierailija
9/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys? Tyytyväinen olen edelleen, tikissä ollaan ja samaa kokoa kuin parikymppisenä. Käyn salilla ja joogassa.

N48

Vierailija
10/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys? Tyytyväinen olen edelleen, tikissä ollaan ja samaa kokoa kuin parikymppisenä. Käyn salilla ja joogassa.

N48

No kysyin juuri siksi, että omalla kohdallani tilanne on nyt muuttunut, kun en ole päässyt käymään salilla. Ja huomasin, ettei asia minua niin vaivaa. En minä mikään hirviö nytkään ole. Ap

Vierailija
11/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 21-vuotiaana, kun paranin syömishäiriöstä

Vierailija
12/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana, kun lopetin ammattimaisen urheilun.

Vierailija
13/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosissa kroppa muuttui parissa vuodessa. Eli olin 51-53 v. Sitä ennen minulla ei ollut yhtään selluliittiä, mutta pum, silloin sitä tuli käsivarsiinkin. Plus tietty tiimalasikin hävisi.

Vierailija
14/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ihan jäätävä kriisi päällä, kun tajusin että 2 vuodessa tullut 10 kiloa. 😬

Näin jonkin vanhan kalenterimerkinnän painostani.

Pitäis varmaan alkaa kyttäämään kaloreita.

Mut ei pysty, ovat parhaita kavereitani. 🤪

Vierailija
15/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosissa kroppa muuttui parissa vuodessa. Eli olin 51-53 v. Sitä ennen minulla ei ollut yhtään selluliittiä, mutta pum, silloin sitä tuli käsivarsiinkin. Plus tietty tiimalasikin hävisi.

Tämä. Mulla myös jotenkin kropan malli muuttunut.

Vierailija
16/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27-28 kun aloin lihomaan aloitettuani mielialalääkityksen. 26 v asti olin alipainoinen, nykyään lievä ylipaino. N34

17/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan 😅

Vierailija
18/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nyt 40 vee enää täydellinen, muttei haittaa, on ihan hyvä silti. Ja mies kehuu kuten ennenkin eikä ole pistänyt pahakseen jos en enää xs olekaan.

Vierailija
19/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 55 ikävuoden jälkeen. Mutta ei pahasti epätäydellinen. Vähän vaan.

Vierailija
20/44 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

No kysyin juuri siksi, että omalla kohdallani tilanne on nyt muuttunut, kun en ole päässyt käymään salilla. Ja huomasin, ettei asia minua niin vaivaa. En minä mikään hirviö nytkään ole. Ap

Vaihdevuosien myötä kroppa ja iho joka tapauksessa muuttuvat. Itsellä sama paino aina ja ikuisesti, mutta silti kroppa näyttää erilaiselta kuin nuorempana. Täydellisimmillään kroppani oli noin 35-vuotiaana, kun kävin kuntosalilla viisikin kertaa viikossa ja laskin kaloreita. Tykkään olla hoikka, joten yritän edelleen käydä salilla pari kertaa viikossa. Kaloreiden laskemisen lopetin jo vuosia sitten, vaikka kyllä ne ovat takaraivossa. Joskus jätän kokouspullat väliin, kun aivot välkyttävät kalorimäärää.